Marketing w gastronomii
Sala Józef
Marketing w gastronomii
Sala Józef
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788320819533
- Ilość stron: 228
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing w gastronomii - Sala Józef
Gastronomia jako ogniwo sfery usług pełni ważne funkcje gospodarcze i społeczne. Dostarczając wysoko przetworzone produkty żywnościowe, może się przyczyniać do unowocześnienia spożycia oraz korzystnie wpływać na poziom życia ludności.
Książka stanowi całościowe opracowanie z dziedziny marketingu w gastronomii.
Autor omówił w niej:
pojęcie i rolę gastronomii w gospodarce rynkowej,
istotę i specyfikę marketingu w gastronomii,
usługę gastronomiczną jako produkt,
strategie produktu w gastronomii indywidualnej i systemowej,
dystrybucję usług gastronomicznych,
kształtowanie cen w gastronomii,
promocję usług gastronomicznych,
usługi gastronomiczne jako komponent produktu w hotelarstwie,
usługi gastronomiczne jako czynnik podnoszenia konkurencyjności produktu w hotelarstwie.
Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych oraz słuchaczy szkół o profilu turystycznym. Dostarcza niezbędnej wiedzy osobom zatrudnionym w biznesie restauracyjno-hotelarskim.
Szczegóły: Marketing w gastronomii - Sala Józef
Tytuł: Marketing w gastronomii
Autor: Sala Józef
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320819533
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 228
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg