Radio i społeczeństwo

Książka

Radio i społeczeństwo

  • Wydawnictwo: UMCS
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788322732939
  • Ilość stron: 430
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Radio i społeczeństwo

Współczesne radio podlega licznym zmianom. Niniejszy tom zawiera refleksje dotyczące nie tylko radiofonii polskiej, ale tez brytyjskiej, francuskiej, norweskiej czy portugalskiej w szerokim kontekście społecznym. Rozważania uwzględniają aspekty związane z budowaniem wspólnoty czy pełnieniem misji, odnoszą się też do kwestii przemian kulturowych czy technologicznych, wpływających na radio. Mamy nadzieję, że monografia, będąca efektem spotkania badaczy pochodzących z wielu krajów i spoglądających na radiowy fenomen z różnych perspektyw, wzbogaci ofertę dostępnych na rynku książek o tematyce radiowej oraz stworzy nowe horyzonty badawcze. Prezentując bogate spektrum problematyki, pragniemy przybliżyć czytelnikom to medium - z pozoru dobrze znane każdemu, a zarazem wciąż niezbadane.
Grażyna Stachyra, Elżbieta Pawlak-Hejno


Szczegóły: Radio i społeczeństwo

Tytuł: Radio i społeczeństwo
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322732939
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 430
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.83 kg


Recenzje: Radio i społeczeństwo

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×