Radio i społeczeństwo
Radio i społeczeństwo
- Wydawnictwo: UMCS
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788322732939
- Ilość stron: 430
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Radio i społeczeństwo
Współczesne radio podlega licznym zmianom. Niniejszy tom zawiera refleksje dotyczące nie tylko radiofonii polskiej, ale tez brytyjskiej, francuskiej, norweskiej czy portugalskiej w szerokim kontekście społecznym. Rozważania uwzględniają aspekty związane z budowaniem wspólnoty czy pełnieniem misji, odnoszą się też do kwestii przemian kulturowych czy technologicznych, wpływających na radio. Mamy nadzieję, że monografia, będąca efektem spotkania badaczy pochodzących z wielu krajów i spoglądających na radiowy fenomen z różnych perspektyw, wzbogaci ofertę dostępnych na rynku książek o tematyce radiowej oraz stworzy nowe horyzonty badawcze. Prezentując bogate spektrum problematyki, pragniemy przybliżyć czytelnikom to medium - z pozoru dobrze znane każdemu, a zarazem wciąż niezbadane.
Grażyna Stachyra, Elżbieta Pawlak-Hejno
Szczegóły: Radio i społeczeństwo
Tytuł: Radio i społeczeństwo
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322732939
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 430
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.83 kg