Public relations w jednostce samorządu terytorialnego

Książka

Public relations w jednostce samorządu terytorialnego

  • Wydawnictwo: C. H. Beck
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788325530976
  • Ilość stron: 248
  • Format: 17.0x24.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Public relations w jednostce samorządu terytorialnego

Obecnie instytucje publiczne, zwłaszcza jednostki samorządu terytorialnego, chcąc nawiązać prawidłowe relacje z interesariuszami opinii publicznej, kształtować warunki partycypacji społecznej i realizować idee społeczeństwa obywatelskiego, muszą prowadzić działalność public relations. Autorzy książki na podstawie własnych badań przedstawiają diagnozę działalności PR w samorządach terytorialnych, a następnie wskazują, jak należy ją realizować, jakie funkcje i zadania powinna spełniać oraz jakie narzędzia i instrumenty komunikowania się można w tym celu wykorzystywać. Publikacja składa się z części teoretycznej, uwzględniającej specyfikę public relations jednostek samorządu terytorialnego, oraz z części empirycznej, zawierającej raport z przeprowadzonych w tych jednostkach badań. Ostatni rozdział poświęcony jest zagadnieniom etycznym, omawianym zarówno w aspekcie teoretycznym, jak i praktycznym.



Recenzowana praca odznacza się wysokimi walorami merytorycznymi i metodycznymi. (...) Problematyka PR należy do ważnych kwestii analizowanych we współczesnym piśmiennictwie nauk o zarządzaniu. Z tego punktu widzenia recenzowaną pracę uznać należy za udaną próbę syntezy tego, co najważniejsze i najbardziej aktualne w zakresie tej problematyki. (...) Autorzy dogłębnie przeanalizowali relacje jednostek samorządu terytorialnego z interesariuszami opinii publicznej, uzupełniając to wynikami badań. Szczególnie cennym jest fakt, że książka została oparta na polskich realiach, z myślą o polskich władzach lokalnych, mając na uwadze praktykę i przyszłość PR w tym obszarze w Polsce. (...) Podsumowując, opiniowany projekt uważam za bardzo interesujący, wręcz nowatorski.



Prof. dr hab. Łukasz Sułkowski


Szczegóły: Public relations w jednostce samorządu terytorialnego

Tytuł: Public relations w jednostce samorządu terytorialnego
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
ISBN: 9788325530976
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 248
Format: 17.0x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.57 kg


Recenzje: Public relations w jednostce samorządu terytorialnego

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×