Marketing polityczny Studium porównawcze
Marek Mazur
Marketing polityczny
Studium porównawcze
Marek Mazur
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788301147372
- Ilość stron: 358
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing polityczny - Marek Mazur
Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i Polsce.
Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów.
Tak więc, książka ta będzie przydatna i zainteresuje zarówno studentów kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistów zajmujących się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i polityków oraz osoby zainteresowane mechanizmami rywalizacji wyborczej.Kraj produkcji: PL
Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]
Szczegóły: Marketing polityczny - Marek Mazur
Tytuł: Marketing polityczny
Podtytuł: Studium porównawcze
Autor: Marek Mazur
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301147372
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 358
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.57 kg