Strategiczne zarządzanie marką Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie

Książka

Strategiczne zarządzanie marką
Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788326411830
  • Ilość stron: 720
  • Format: 21.0x30.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 119,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 119,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Strategiczne zarządzanie marką - Keller Kevin Lane

o sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce.

Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy.

Adresaci:
Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations


Szczegóły: Strategiczne zarządzanie marką - Keller Kevin Lane

Tytuł: Strategiczne zarządzanie marką
Podtytuł: Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie
Autor: Keller Kevin Lane
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326411830
Tytuł oryginału: Strategic Brand Management. Bulding, Measuring and Managing
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Bruzi Hanna, Adamczyk-Żylińska Marika, Miśkiewicz Magdalena
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 720
Format: 21.0x30.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.84 kg


Recenzje: Strategiczne zarządzanie marką - Keller Kevin Lane

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Keller Kevin Lane (1)