Innowacyjna przedsiębiorczość Teorie. Badania. Zastosowania praktyczne. Perspektywa psychologiczna historii w polskiej sztuce kryt

Książka

Innowacyjna przedsiębiorczość
Teorie. Badania. Zastosowania praktyczne. Perspektywa psychologiczna historii w polskiej sztuce kryt

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo SWPS
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788362443161
  • Ilość stron: 482
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 46,20 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 46,20 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Innowacyjna przedsiębiorczość

Nakładem Wydawnictwa SWPS Academica ukazała się właśnie publikacja pod redakcją prof. Andrzeja Strzałeckiego przy współpracy Alicji Lizurej zatytułowana Innowacyjna przedsiębiorczość. Teorie, badania, zastosowania praktyczne, perspektywa psychologiczna. Autorzy i redaktorzy tomu chcą swoją pracą i rozważaniami wyrazić uznanie dla polskiego przedsiębiorcy i hartu jego ducha, który pozwala działać tak skutecznie nieraz w trudnych czy wręcz niesprzyjających okolicznościach. Stawiają również wiele inspirujących pytań m.in. dociekając:
jakie mechanizmy są ważne dla innowacyjnego, twórczego funkcjonowania przedsiębiorcy,
co sprawia, że jego działanie charakteryzuje sprawność i efektywność,
jakie siły leżą u podłoża jego aktywności.
Redaktorzy książki traktują twórczość, jako kluczowy element sukcesu menedżerów-przedsiębiorców. Jeżeli innowacyjna przedsiębiorczość charakteryzuje ludzi twórczych, to poznanie istoty ich sukcesu w biznesie sprowadza się do psychologicznej analizy osobowości twórczej, w kontekście środowiska zawodowego i określonej sytuacji społeczno-ekonomicznej kraju.

Książka ma również ambicje zasypać podziały dzielące świat akademicki oraz świat biznesu. Jak pisze jeden z recenzentów dr Olaf Źylicz (...) Świat życia organizacyjnego i jego liderów [zwykle] co najwyżej jest przez akademików opisywany, co przypomina nieomal jednokierunkową relację refleksji historyka nad minionymi zdarzeniami. Niniejsza praca czyni ważny krok, aby zbliżać obydwie rzeczywistości. (...) Stanowi kompendium wiedzy, które można próbować przekładać na programy rozwojowe dla menadżerów, szkolenia dla przedsiębiorców czy jako materiał edukacyjny dla coraz liczniejszych, realizowanych w Polsce programów Master of Business and Administration. Wielką zaletę tej pracy upatruję w tym, że próbuje w kilku rozdziałach interdyscyplinarnie integrować perspektywy ujmowania przedsiębiorczości. (...)

Z kolei prof. Andrzej Falkowski podkreśla, że (...) [Książka] dobrze porządkuje pojęcie przedsiębiorczości, w którym twórczość jest jej nierozerwalnym elementem. Uważam, że jej publikacja może istotnie przyczynić się do zdecydowanie spójnego rozumienia pojęcia przedsiębiorczości, w jego różnych kontekstach, co jest ważne z perspektywy akademickiej. Z pewnością może być z pożytkiem wykorzystana przez samych przedsiębiorców, nie jako poradnik stwierdzający, co należy robić, ale, co jest zdecydowanie ważniejsze, w celu rozszerzania własnej świadomości odnośnie korzyści i zagrożeń wynikających z własnych działań, co jest ważne z perspektywy praktycznej.(...)


Szczegóły: Innowacyjna przedsiębiorczość

Tytuł: Innowacyjna przedsiębiorczość
Podtytuł: Teorie. Badania. Zastosowania praktyczne. Perspektywa psychologiczna historii w polskiej sztuce kryt
Wydawnictwo: Wydawnictwo SWPS
ISBN: 9788362443161
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 482
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.606 kg


Recenzje: Innowacyjna przedsiębiorczość

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: