Zachowania konsumentów na rynku
Rudnicki Leszek
Zachowania konsumentów na rynku
Rudnicki Leszek
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788320819816
- Ilość stron: 188
- Format: 16.2x23.7cm
- Oprawa: Kartonowa Foliowana
Niedostępna
Opis: Zachowania konsumentów na rynku - Rudnicki Leszek
Współcześnie konsument bywa nazywany ?królem systemu ekonomicznego?. Od jego zachowań często zależy bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsiębiorstw.
Autor, prof. dr hab. Leszek Rudnicki, przedstawił prawidłowości występujące w postępowaniu konsumentów w procesie zaspokajania potrzeb. Jednocześnie została pokazana rola czynników psychologicznych, personalno-demograficznych, społeczno-kulturowych i ekonomicznych w kształtowaniu zachowania konsumentów na rynku.
Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i szkół biznesu, uczestników kursów doskonalących kwalifikacje w zakresie marketingu. Może być też przydatna dla osób zawodowo zajmujących się działalnością marketingową.
Szczegóły: Zachowania konsumentów na rynku - Rudnicki Leszek
Tytuł: Zachowania konsumentów na rynku
Autor: Rudnicki Leszek
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320819816
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 188
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Recenzje: Zachowania konsumentów na rynku - Rudnicki Leszek
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Rudnicki Leszek (5)
- Stan skupienia (Forma) - Miękka
- Kwartalnik Wyklęci nr 3(19)/2020 (Miles) -
- Kwartalnik Wyklęci nr 1(25)/2022 (Miles) -
- Rodzina między pracą a płacą. Refleksja... (Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie) -
- Oddział partyzancki NSZ “Sosna”/”Las1”. Historia prawdziwa oddziału kpt. “Toma” (Miles) - Miękka