Zachowania konsumentów na rynku

Książka

Zachowania konsumentów na rynku

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788320819816
  • Ilość stron: 188
  • Format: 16.2x23.7cm
  • Oprawa: Kartonowa Foliowana
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zachowania konsumentów na rynku - Rudnicki Leszek

Współcześnie konsument bywa nazywany ?królem systemu ekonomicznego?. Od jego zachowań często zależy bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsiębiorstw.
Autor, prof. dr hab. Leszek Rudnicki, przedstawił prawidłowości występujące w postępowaniu konsumentów w procesie zaspokajania potrzeb. Jednocześnie została pokazana rola czynników psychologicznych, personalno-demograficznych, społeczno-kulturowych i ekonomicznych w kształtowaniu zachowania konsumentów na rynku.
Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i szkół biznesu, uczestników kursów doskonalących kwalifikacje w zakresie marketingu. Może być też przydatna dla osób zawodowo zajmujących się działalnością marketingową.


Szczegóły: Zachowania konsumentów na rynku - Rudnicki Leszek

Tytuł: Zachowania konsumentów na rynku
Autor: Rudnicki Leszek
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320819816
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 188
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana


Recenzje: Zachowania konsumentów na rynku - Rudnicki Leszek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×