Współczesne ujęcia etyki biznesu w Polsce Próba oceny z perspektywy teologii moralnej

Książka

Współczesne ujęcia etyki biznesu w Polsce
Próba oceny z perspektywy teologii moralnej

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo KUL
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788373639171
  • Ilość stron: 256
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 38,10 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 38,10 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Współczesne ujęcia etyki biznesu w Polsce - Zadroga Adam

Do istotnych osiągnięć rozprawy należy całościowe ujęcie polskiej etyki biznesu i usystematyzowanie licznych poglądów wypowiadanych w tej dziedzinie. Autor przedstawił różne opcje jej uprawiania i wskazał na zalety oraz wady tych różnych ujęć. Jednocześnie dążąc do wypracowania wspólnych kryteriów, podjął się analizy zastosowania podstawowych zasad życia społecznego w ocenie sfery ekonomii.
Otwierając potencjalnego Czytelnika na potrzebę przyjęcia ekonomii bezinteresowności, Adam Zadroga pomaga lepiej zrozumieć przesłanie encykliki Benedykta XVI Caritas in veritate, w której Ojciec Święty przypomina, że "ekonomia [...] potrzebuje etyki dla swego poprawnego funkcjonowania; nie jakiejkolwiek etyki, lecz etyki przyjaznej osobie"(nr 45).
(prof. Andrzej Derdziuk OFMCap., z Wprowadzenia)


Szczegóły: Współczesne ujęcia etyki biznesu w Polsce - Zadroga Adam

Tytuł: Współczesne ujęcia etyki biznesu w Polsce
Podtytuł: Próba oceny z perspektywy teologii moralnej
Autor: Zadroga Adam
Wydawnictwo: Wydawnictwo KUL
ISBN: 9788373639171
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 256
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.44 kg


Recenzje: Współczesne ujęcia etyki biznesu w Polsce - Zadroga Adam

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×