Człowiek z perspektywy biznesu

Książka

Człowiek z perspektywy biznesu

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo KUL
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788373638587
  • Ilość stron: 392
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 35,70 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 35,70 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Człowiek z perspektywy biznesu

Cel monografii określono jako przedstawienie relacji panujących między człowiekiem a biznesem; dostarczenie argumentów przemawiających za tym, że człowiek jest najbardziej istotnym elementem świata biznesu i takie ustawienie nie tylko nie jest sprzeczne z osiąganiem zysku, ale wręcz niezbędne dla jego wypracowania. Założony cel należy uznać za trafny i merytorycznie uzasadniony. Przedstawiony temat wymagał interdyscyplinarnego podejścia i rzeczywiście w ten sposób został opracowany. Monografia stanowi wartościowe, naukowe opracowanie. Jest także istotna ze względu na potrzebę podnoszenia świadomości prawnej społeczeństwa i potrzebę podnoszenia standardów życia gospodarczego. Monografia może też służyć jako pomoc dydaktyczna oraz poradnik dla przedsiębiorców.

Z recenzji wydawniczej dr. hab. Marka Lisieckiego, prof. KUL


Szczegóły: Człowiek z perspektywy biznesu

Tytuł: Człowiek z perspektywy biznesu
Wydawnictwo: Wydawnictwo KUL
ISBN: 9788373638587
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 392
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.68 kg


Recenzje: Człowiek z perspektywy biznesu

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: