Człowiek z perspektywy biznesu
Człowiek z perspektywy biznesu
- Wydawnictwo: Wydawnictwo KUL
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788373638587
- Ilość stron: 392
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Człowiek z perspektywy biznesu
Cel monografii określono jako przedstawienie relacji panujących między człowiekiem a biznesem; dostarczenie argumentów przemawiających za tym, że człowiek jest najbardziej istotnym elementem świata biznesu i takie ustawienie nie tylko nie jest sprzeczne z osiąganiem zysku, ale wręcz niezbędne dla jego wypracowania. Założony cel należy uznać za trafny i merytorycznie uzasadniony. Przedstawiony temat wymagał interdyscyplinarnego podejścia i rzeczywiście w ten sposób został opracowany. Monografia stanowi wartościowe, naukowe opracowanie. Jest także istotna ze względu na potrzebę podnoszenia świadomości prawnej społeczeństwa i potrzebę podnoszenia standardów życia gospodarczego. Monografia może też służyć jako pomoc dydaktyczna oraz poradnik dla przedsiębiorców.
Z recenzji wydawniczej dr. hab. Marka Lisieckiego, prof. KUL
Szczegóły: Człowiek z perspektywy biznesu
Tytuł: Człowiek z perspektywy biznesu
Wydawnictwo: Wydawnictwo KUL
ISBN: 9788373638587
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 392
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.68 kg