Dziesięć przykazań w biznesie Lekcje porażek największych liderów

Książka

Dziesięć przykazań w biznesie
Lekcje porażek największych liderów

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788377461174
  • Ilość stron: 192
  • Format: 13.6x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 29,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 29,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Dziesięć przykazań w biznesie - Keough Donald

Dziesięć przykazań w biznesie to lekka i humorystyczna książka, która ma być ostrzeżeniem dla każdego lidera. Tę swoistą biblię napisał szanowany i podziwiany biznesmen i doradca, z którego słowami liczą się szerokie kręgi wybitnych ludzi.
Wiele autorytetów chętnie dzieli się swoimi radami, jak odnieść sukces w biznesie. Jednak żaden z nich nie może dać gwarancji, gdyż nie ma prostej instrukcji, która zapewni sukces. Tego samego nie można jednak powiedzieć o porażce. Porażkę ponieść łatwo. Istnieje dziesięć podstawowych błędów, ciągle popełnianych przez firmy i osoby. Ponieważ dają one całkowitą gwarancję porażki, powinny zostać wyryte w kamieniu.
Don Keough, który wiele widział i słyszał w czasie swojej sześćdziesięcioletniej kariery, nazywa je dziesięcioma przykazaniami nieudacznika. Można wśród nich znaleźć takie oto rady: nie podejmuj ryzyka, bądź nieelastyczny, uwierz w swoją nieomylność, całkowicie zawierz ekspertom, obawiaj się przyszłości.
Jeśli chcesz uniknąć pułapek, w które wpada wiele firm i osób na różnych stanowiskach, koniecznie przeczytaj tę książkę. Nauczysz się, czego robić nie powinieneś.

Donald R. Keough, osiemdziesiąt jeden lat, jest przewodniczącym rady dyrektorów w firmie Allen & Company, zajmującej się bankowością inwestycyjną. Piastował stanowisko prezesa, dyrektora zarządzającego i członka rady nadzorczej w koncernie Coca-Cola w latach 1981?1993. W roku 2004 został ponownie wybrany na członka rady. Był członkiem wielu rad nadzorczych w takich firmach i instytucjach, jak Berkshire Hathaway, McDonald?s, The Washington Post Company, Home Depot, H.J. Heinz Company, Uniwersytet Notre Dame.


Szczegóły: Dziesięć przykazań w biznesie - Keough Donald

Tytuł: Dziesięć przykazań w biznesie
Podtytuł: Lekcje porażek największych liderów
Autor: Keough Donald
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377461174
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 192
Format: 13.6x21.0cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Dziesięć przykazań w biznesie - Keough Donald

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×