Mikrotrendy Małe siły, które niosą wielkie zmiany

,

Książka

Mikrotrendy
Małe siły, które niosą wielkie zmiany

,

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788377461181
  • Ilość stron: 496
  • Format: 15.8x23.3cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Mikrotrendy - Mark J. Penn, E. Kinney Zalesne

Mark Penn, człowiek, który zidentyfikował Futbolowe Mamy jako kluczowych wyborców w kampanii reelekcyjnej prezydenta Clintona w 1996 roku, jest znany ze swojej zdolności do odkrywania stosunkowo mało widocznych wzorców zachowań w naszej kulturze - mikrotrendów, które posiadają wielki wpływ na gospodarkę, politykę oraz życie osobiste. Zaledwie jeden procent społeczeństwa, czyli trzy miliony ludzi, wystarcza do powstania biznesu lub ruchu społecznego.
Opierając się na najlepszych z dostępnych danych statystycznych, Penn identyfikuje ponad 70 mikrotrendów w sferach religii, wypoczynku, polityki i życia rodzinnego, które zmieniają sposób, w jaki żyjemy. Są to między innymi:
? Ludzie przechodzący na emeryturę, ale kontynuujący pracę.
? Nastolatki interesujące się robieniem na drutach.
? Maniacy komputerowi, którzy stają się najbardziej uspołecznioną grupą ludzi.
? Kobiety sterujące technologią.
? Ojcowie, którzy są starsi niż kiedykolwiek i spędzają więcej czasu ze swoimi dziećmi niż w przeszłości.
Aby trafnie zinterpretować rzeczywistość, należy przyjrzeć się danym i przeanalizować je. Doprowadzi to również do wniosku, że powszechna świadomość jest zawsze błędna i nieaktualna. Stany Zjednoczone przestały już być tyglem kulturowym. Staliśmy się zbiorem wspólnot z wieloma indywidualnymi gustami i stylami życia. Ten, kto rozpozna te pojawiające się grupy, zapewni sobie sukces.
Penn pokazuje czytelnikom, jak identyfikować mikrotrendy, które mogą przekształcić firmę, zdecydować o wyniku wyborów, zainicjować ruch społeczny lub zmienić czyjeś życie. We współczesnym świecie małe grupy mogą mieć największy wpływ na rzeczywistość.

Mark J. Penn jest szeroko znany jako jeden z najbardziej wnikliwych badaczy w polityce amerykańskiej. Jest dyrektorem generalnym Burson-Marsteller i głównym doradcą kampanii prezydenckiej senator Hillary Clinton. Doradzał wielu firmom z listy Fortune 500 oraz dwudziestu pięciu głowom państw.
E. Kinney Zalesne pracowała jako urzędnik w Białym Domu, doradca prokuratora generalnego USA Janet Reno, a także wiceprezes i prezes dwóch ogólnokrajowych organizacji działających na rzecz zmian społecznych.


Z każdej strony tej książki promieniuje przenikliwy umysł Penna i jego fascynujące wyczucie sił kierujących Ameryką i światem.
? Bill Gates
Koncepcje zawarte w tej książce sprawią, że ujrzysz świat w nowym świetle.
? Bill Clinton


Szczegóły: Mikrotrendy - Mark J. Penn, E. Kinney Zalesne

Tytuł: Mikrotrendy
Podtytuł: Małe siły, które niosą wielkie zmiany
Autor: Mark J. Penn, E. Kinney Zalesne
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377461181
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 496
Format: 15.8x23.3cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Mikrotrendy - Mark J. Penn, E. Kinney Zalesne

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×