Siła pozytywnych opinii (Audiobook) Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy
Jantsch John
Siła pozytywnych opinii
(Audiobook)
Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy
Jantsch John
- Producent: MT Biznes
- Rok produkcji: 2011
- ISBN: 9788377461532
- Format: 13.5x19.0cm
- Oprawa: Plastikowa
Niedostępna
Opis: Siła pozytywnych opinii (Audiobook) - Jantsch John
Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów.
Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom. Oto kilka wskazówek:
Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać.
Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego.
Przekazuj klientom odpowiednie informacje.
Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscy członkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna.
Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego, kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużych środków na działalność marketingową.
John Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologii cyfrowych, a także autorem nagradzanych
publikacji społecznościowych oraz biblii marketingu w małej firmie, czyli książki Duct Tape Marketing.
Zgodnie z filozofią Zappos budowanie wspaniałego doświadczenia wymaga nawiązywania osobistej i emocjonalnej więzi zarówno z pracownikami, jak i z klientami. To właśnie takie więzi stanowią temat rozmów, które ludzie prowadzą z przyjaciółmi i rodziną. Z tej książki dowiesz się, jak dostarczyć ludziom tematu do rozmów.
- Tony Hsieh, dyrektor generalny Zappos.com, autor książki Dawaj innym szczęście
Chyba niewielu ludzi tak dobrze zna się na marketingu małych firm, jak John. Jestem przekonany, że żadna z tych osób nie dzieli się tak chętnie z innymi swoimi wskazówkami i przemyśleniami. Tak właściwie na co czekasz Ta książka zarobi na siebie w jeden dzień.
- Seth Godin, autor książki Najmocniejsze ogniwo
Któż by przypuszczał, że zagadnienie poleceń można omówić w kontekście naukowym Ja nie przypuszczałem, ale skoro teraz już o tym wiem, chciałbym, żebyś ty również skorzystał z doświadczeń Johna. Recenzje na okładce to w pewnym sensie rekomendacja w czystej postaci. Polecam tę książkę, ponieważ pomoże ci ona odnieść sukces biznesowy.
- Guy Kawasaki, współzałożyciel serwisu Alltop
Jeżeli z upodobaniem dzwonisz do klientów w ciemno i wyrzucasz pieniądze na reklamę, Siła pozytywnych opinii nie jest dla ciebie. Jeżeli natomiast chciałbyś się dowiedzieć, w jaki sposób możesz skłonić ludzi do tego, żeby rozmawiali o twojej firmie i kierowali do ciebie kolejnych klientów John ma na to odpowiedź. Swoje rozwiązania przedstawia w ciekawej formie, przytaczając mnóstwo przykładów z życia wziętych.
- David Meerman Scott, autor książki Nowe zasady marketingu i PR
Czyta: Robert Michalak
Szczegóły: Siła pozytywnych opinii (Audiobook) - Jantsch John
Tytuł: Siła pozytywnych opinii (Audiobook)
Podtytuł: Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy
Autor: Jantsch John
Producent: MT Biznes
ISBN: 9788377461532
Języki: polski
Rok produkcji: 2011
Format: 13.5x19.0cm
Oprawa: Plastikowa
Waga: 0.07 kg
Typ głównego nośnika: ACM
Ilość nośników: 1
Opis nośników:1. Siła pozytywnych opinii (CD-MP3)
1. Wprowadzenie (ścieżka audio 04:18)
2. Rozdział 1. Fakty na temat polecania (ścieżka audio 26:17)
3. Rozdział 2. Polecanie rozłozone na czynniki pierwsze (ścieżka audio 58:15)
4. Rozdział 3. Droga do polecen (ścieżka audio 1:04:43)
5. Rozdział 4. System polecen ? spojrzenie ogólne (ścieżka audio 34:33)
6. Rozdział 5. Autentyczna strategia (ścieżka audio 1:07:48)
7. Rozdział 6. Tresci jako narzedzie marketingu (ścieżka audio 1:06:22)
8. Rozdział 7. Strategie zespolenia (ścieżka audio 1:24:28)
9. Rozdział 8. Siec kontaktów z klientami (ścieżka audio 1:09:07)
10. Rozdział 9. Siec kontaktów z partnerami strategicznymi (ścieżka audio 33:56)
11. Rozdział 10. Gotowi do odbioru (ścieżka audio 33:11)
12. Rozdział 11. Konkretne kampanie rekomendacyjne (ścieżka audio 32:14)
13. Rozdział 12. Lapidarne sugestie (ścieżka audio 35:11)
14. Rozdział 13. Warsztaty (ścieżka audio 15:58)