Droga Toyoty Fieldbook Praktyczny przewodnik wdrażania 4P Toyoty

,

Książka

Droga Toyoty Fieldbook
Praktyczny przewodnik wdrażania 4P Toyoty

,

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788362195374
  • Ilość stron: 584
  • Format: 18.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 64,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 64,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Droga Toyoty Fieldbook - Liker Jeffrey K., Meier David P.

PRAKTYCZNY PRZEWODNIK PO TAJEMNICACH SUKCESU TOYOTY!
W światowym bestsellerze Droga Toyoty Jeffrey Liker przedstawił zasady zarządzania firmą, które sprawiają, że jej produkty mają opinię znakomitych jakościowo i niezawodnych. Tym razem w książce Droga Toyoty Fieldbook wraz z wieloletnim pracownikiem koncernu Davidem Meierem pokazuje, jak z sukcesem wcielać w życie zasady Drogi Toyoty.
Dowiedz się, w jaki sposób zbudować filozofię redukcji kosztów i stworzyć kulturę skłaniającą pracowników do natychmiastowego rozwiązywania problemów. Jak kształtować liderów, którzy będą żyli tą kulturą, jak sprawić, by firma stała się prawdziwą organizacją stale uczącą się, rozwijającą i zaspokajającą potrzeby klientów oraz jak zapewnić sobie długofalowy sukces.

Książka zawiera narzędzia diagnostyczne, arkusze robocze i ćwiczenia w dużej części stworzone na podstawie narzędzi stosowanych w Toyocie dzięki czemu każdy może opracować własny arsenał, dostosowany do specyfiki swojej firmy. Co jednak najistotniejsze, pozwala zrozumieć sposób myślenia kryjący się za wszystkimi tymi narzędziami i podejściami, dzięki czemu każdy może wykorzystać model 4P Toyoty i zintegrować go trwale z filozofią własnej organizacji.

Model 4P Toyoty składa się z następujących czterech elementów:
FILOZOFIA (ang. philosophy) firma to narzędzie służące do tworzenia wartości dodanej dla klientów, społeczeństwa, społeczności lokalnej i partnerów.
PROCES (ang. process) liderzy przestrzegający właściwych procesów uzyskują pożądane rezultaty, w tym długofalową redukcję kosztów i poprawę jakości.
PRACOWNICY I PARTNERZY (ang. people/partners) wartość organizacji zwiększa się poprzez stawianie wyzwań pracownikom i partnerom firmy. Dzięki temu zyskują oni możliwość rozwoju umiejętności i zwiększania pewności siebie.
ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW (ang. problem solving) nieustanne rozwiązywanie zasadniczych problemów to siła napędowa procesu uczenia się organizacji.

JEFFREY K. LIKER jest profesorem inżynierii przemysłowej i operacyjnej oraz współtwórcą programu japońskiego zarządzania technologią na University of Michigan. Jego teksty ukazywały się m.in. w Harvard Business Review i Sloan Management Review.
DAVID MEIER jest prezesem Lean Associates, dziesięć lat pracował jako lider grupy w Toyota Motor Manufacturing. Obecnie pomaga organizacjom reprezentującym różnorodne branże poznawać Drogę Toyoty.


Szczegóły: Droga Toyoty Fieldbook - Liker Jeffrey K., Meier David P.

Tytuł: Droga Toyoty Fieldbook
Podtytuł: Praktyczny przewodnik wdrażania 4P Toyoty
Autor: Liker Jeffrey K., Meier David P.
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788362195374
Tłumacz: Kowalczyk Marcin
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 584
Format: 18.5x23.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 1.02 kg


Recenzje: Droga Toyoty Fieldbook - Liker Jeffrey K., Meier David P.

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: