Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm Znaczenie, wsparcie, przykłady zastosowań.

,

Książka

Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm
Znaczenie, wsparcie, przykłady zastosowań.

,

  • Wydawnictwo: C. H. Beck
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788325527518
  • Ilość stron: 376
  • Format: 16.4x23.9
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm - Perenc Józef, Hołub-Iwan Joanna

Innowacje są obecnie najistotniejszym czynnikiem rozwoju i konkurencyjności współczesnych gospodarek. Doświadczenia polskich przedsiębiorstw wskazują, że jesteśmy bardzo mało innowacyjni. Zdaniem wielu przedsiębiorców przyczyną jest brak środków na rozwój i wdrażanie innowacji. Badania jednak dowodzą, że nie tylko trudności w pozyskaniu kapitału ograniczają innowacyjność. Przede wszystkim trzeba mieć wiedzę, pomysł, wolę działania i strategię. Celem tej publikacji jest takie przedstawienie najnowszej wiedzy związanej z innowacjami, które ułatwi przełożenie jej na praktykę gospodarczą.

Publikacja stanowi kompendium wiedzy o innowacyjności. Obejmuje swym zakresem zarówno aspekty prawne i instytucjonalne, jak i organizacyjne czy ekonomiczne. Przedstawia również przykłady zastosowań, które mogą stać się inspiracją dla praktyków gospodarczych.

Książka składa się z czterech części, omawiających takie problemy, jak:
współczesna gospodarka a innowacje;
innowacje w obszarze marketingu, logistyki i obsługi klienta w procesie budowania przewagi konkurencyjnej;
wspomaganie rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw;
innowacje w praktyce studia przypadków.

Niniejsza praca stanowi próbę analizy wybranych zagadnień teorii i metodologii innowacji, ze szczególnym uwzględnieniem warunków i potrzeb praktyki gospodarczej. Można mieć nadzieję, że przyczyni się ona zarówno do rozwoju teorii w zakresie innowacji, jak i praktyki działań innowacyjnych, niezbędnych do rozwoju konkurencyjności firm.
Prof. zw. dr hab. Andrzej Pomykalski
Politechnika Łódzka
Prof. zw. dr hab. Józef Perenc - Prorektor ds. Finansów i Rozwoju Uniwersytetu Szczecińskiego.
Dr Joanna Hołub-Iwan pracownik naukowo-dydaktyczny Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.
Zespół autorski tworzą wybitni specjaliści - teoretycy i praktycy innowacyjności - związani z wiodącymi ośrodkami akademickimi w Polsce.

Książka kierowana jest zarówno do wykładowców, studentów i doktorantów szkół wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu oraz ekonomicznych i menedżerskich, jak i dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków - przedsiębiorców, menedżerów i kadry kierowniczej przedsiębiorstw.


Szczegóły: Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm - Perenc Józef, Hołub-Iwan Joanna

Tytuł: Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm
Podtytuł: Znaczenie, wsparcie, przykłady zastosowań.
Autor: Perenc Józef, Hołub-Iwan Joanna
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
ISBN: 9788325527518
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 376
Format: 16.4x23.9
Oprawa: Miękka
Waga: 0.6 kg


Recenzje: Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm - Perenc Józef, Hołub-Iwan Joanna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×