Filozofia reklamy Historia Psychologia Techniki
Napierała Magdalena
Filozofia reklamy
Historia Psychologia Techniki
Napierała Magdalena
- Wydawnictwo: Petrus
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788377200254
- Ilość stron: 208
- Format: 14.5x20.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Filozofia reklamy - Napierała Magdalena
Filozofia Reklamy pozwala spojrzeć na współczesną reklamę lekko krytycznie, można powiedzieć uczy myślenia reklamowego. Przedstawia nie tylko teoretyczne schematy, ale również pokazuje praktyczne wykorzystanie i zastosowanie środków przekazu, mechanizmów działania i narzędzi do promocji produktów. Dla nowicjuszy będzie to idealny podręcznik otwierający drzwi do reklamowej rzeczywistości, natomiast osoby zajmujące się już reklamą i marketingiem odnajdą w nim intrygujące rozważania na temat wpływu reklamy na człowieka i współczesną rzeczywistość.
Szczegóły: Filozofia reklamy - Napierała Magdalena
Tytuł: Filozofia reklamy
Podtytuł: Historia Psychologia Techniki
Autor: Napierała Magdalena
Wydawnictwo: Petrus
ISBN: 9788377200254
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 208
Format: 14.5x20.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg