Employer branding Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku
Kozłowski Marek
Employer branding
Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku
Kozłowski Marek
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788326415357
- Ilość stron: 212
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Employer branding - Kozłowski Marek
Książka jest poświęcona employer brandingowi stosunkowo nowej, interesującej koncepcji w dziedzinie HR, obejmującej wszystkie działania podejmowane przez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, a także wspierają jej strategiczne cele biznesowe. Autor wskazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką jako pracodawca. Przekonuje, że czasem niewielka zmiana, niewymagająca dużych nakładów finansowych, może przynieść
zaskakująco dobre rezultaty. Zastosowanie tej koncepcji w praktyce pozwoli organizacjom doskonalić się, z korzyścią dla jej pracowników, ułatwi budowanie przewagi konkurencyjnej, osiąganie zysków i pomoże zrealizować cele, jakie powinny przyświecać każdemu innowacyjnemu przedsiębiorstwu.
W książce szczegółowo omówiono:
- ideę i kształtowanie się employer brandingu,
- zmiany w podejściu do narzędzi wizerunkowych w świetle ostatnich
- przemian gospodarczo-ekonomicznych,
- kontekst socjologiczny koncepcji budowania wizerunku pracodawcy,
- trendy w employer brandingu na polskim rynku,
- główne obszary zainteresowań ekspertów od employer brandingu,
- uwzględnienie koncepcji employer brandingu w strategii organizacji,
- zagadnienia zwrotu z inwestycji w employer branding,
- analizę wizerunku firmy na podstawie monitoringu mediów,
- najważniejsze obszary employer brandingu wewnątrz przedsiębiorstwa,
- problematykę employer brandingu zewnętrznego,
- koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu i korzyści z jej wdrażania,
- najważniejsze działania w zakresie employer brandingu.
Książka została wzbogacona o przykłady dobrych praktyk w dziedzinie budowania wizerunku pracodawcy na polskim rynku. Pracownicy działów zasobów ludzkich, a także menedżerowie i właściciele firm znajdą w niej wiele inspirujących przykładów i praktycznych wskazówek.
Szczegóły: Employer branding - Kozłowski Marek
Tytuł: Employer branding
Podtytuł: Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku
Autor: Kozłowski Marek
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI (HR)
ISBN: 9788326415357
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 212
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg
Recenzje: Employer branding - Kozłowski Marek
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Kozłowski Marek (8)
- Wiedza ideologia władza (Scholar) - Twarda
- Grzegorz W. Kołodko i ćwierćwiecze transformacji (Scholar) - Twarda z obwolutą
- Cztery eseje metafizyczne (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka ze skrzydełkami
- Grzegorz W. Kołodko i ćwierćwiecze transformacji (Scholar) - Miękka
- Prawa człowieka wobec koncepcji human security (Silva Rerum) - Miękka
- Między historią idei a metafizyką (Fundacja na rzecz myślenia im. Barbary Skargi) - miękka
- Owady Polski T.1 (Multico) -
- Owady Polski T.2 Chrząszcze (Multico) -