Marketing polityczny Teoria i praktyka
Marketing polityczny Teoria i praktyka
- Wydawnictwo: UMCS
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788377840467
- Ilość stron: 112
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing polityczny Teoria i praktyka
Reklama polityczna, marketing polityczny i marketing wyborczy umieszczane w kontekście kampanii promocyjnych i wyborczych to fenomen występujący od wielu dziesięcioleci, jednak w ciągu ostatniej dekady przykuwa on uwagę analityczną badaczy w Polsce z wielką siłą. Kolejne publikacje pokazują, jak złożone mechanizmy rozgrywają się w kwestiach promocji politycznej, promocji partii politycznych i promocji kandydatów na linii łańcucha komunikacyjnego, jakim jest ciąg: nadawca komunikatu politycznego (kandydat, partia)-pośrednik w procesie komunikacji (media masowe)-odbiorca (wyborca, konkurent polityczny, media, dziennikarze). Książka pod redakcją Iwony Hofman "Marketing polityczny. Teoria i praktyka" to przyczynek do dyskusji nad modelem funkcjonowania współczesnej sceny politycznej i jej związków z technikami promocyjnymi stosowanymi przez samych polityków, które nazwać można marketingiem politycznym.
Szczegóły: Marketing polityczny Teoria i praktyka
Tytuł: Marketing polityczny Teoria i praktyka
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377840467
Tytuł tomu: Iwona
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 112
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.23 kg