Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna

Książka

Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać
podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788375564051
  • Ilość stron: 258
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 64,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 64,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać - Kusztelak Przemysław

Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech charakterystycznych wyznaczających położenie poszczególnych dóbr oraz usług (tzw. Address Model oraz bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis). W przeciwieństwie jednak do głównego nurtu badań marketingowych z dziedziny strategii produktowych, w książce tej stosowane jest podejście ekonomiczne, opierające się na analizie równowag w modelach teoriogrowych. Uzyskane w ten sposób predykcje teoretyczne są następnie zestawiane z wynikami eksperymentów ekonomicznych.

W publikacji przedstawione zostały nie tylko wyniki badań eksperymentalnych dotyczących zróżnicowania produktów, ale również opisana została historia powstania ekonomii eksperymentalnej, ewolucja, której podlegała w czasie tworzenia się oraz obowiązująca metodologia przeprowadzania badań eksperymentalnych. Stworzony i dokładnie opisany został również autorski eksperyment pozwalający Czytelnikowi zapoznać się z tą jakże interesującą metodą badawczą od strony praktycznej.

Książka adresowana jest do osób interesujących się tematyką strategii produktowych - zwłaszcza strategii nakierowanych na zwiększenie konkurencyjności, jak również do tych, które chciałyby poznać ekonomię eksperymentalną i nauczyć się, jak przeprowadzać badania eksperymentalne.


Szczegóły: Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać - Kusztelak Przemysław

Tytuł: Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać
Podtytuł: podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna
Autor: Kusztelak Przemysław
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375564051
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 258
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.41 kg


Recenzje: Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać - Kusztelak Przemysław

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: