Uwarunkowania budowania relacji proinnowacyjnych przez przedsiębiorstwa w Polsce
Sudolska Agata
Uwarunkowania budowania relacji proinnowacyjnych przez przedsiębiorstwa w Polsce
Sudolska Agata
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788323127130
- Ilość stron: 452
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Uwarunkowania budowania relacji proinnowacyjnych przez przedsiębiorstwa w Polsce - Sudolska Agata
Praca poświęcona jest bardzo ważnemu i aktualnemu problemowi relacji proinnowacyjnych między przedsiębiorstwami. Problematyka ta mieści się w dynamicznie rozwijającym się nurcie rozważań teoretycznych i badań empirycznych dotyczących wszelkich form współpracy między przedsiębiorstwami, również takimi, które są w stosunku do siebie konkurentami. [...] W pracy podjęto próbę połączenia dwóch ważnych nurtów rozważań obecnych w naukach o zarządzaniu, jednego dotyczącego współpracy między przedsiębiorstwami i drugiego dotyczącego innowacji, co stanowi niewątpliwy jej walor, albowiem dotychczas były one najczęściej przedmiotem oddzielnych badań i analiz. Odwołując się do bogatego dorobku nauk o zarządzaniu odnośnie do różnych form współpracy między przedsiębiorstwami podjęto w pracy próbę szczegółowej analizy istoty oraz uwarunkowań relacji proinnowacyjnych. Ze względu na walory poznawcze monografia wnosi istotny wkład do rozwoju nauk o zarządzaniu. Stanowić będzie na pewno interesującą lekturę dla naukowców, jak i praktykujących menedżerów.
Z recenzji dr. hab. B. Godziszewskiego, prof. UMK
Szczegóły: Uwarunkowania budowania relacji proinnowacyjnych przez przedsiębiorstwa w Polsce - Sudolska Agata
Tytuł: Uwarunkowania budowania relacji proinnowacyjnych przez przedsiębiorstwa w Polsce
Autor: Sudolska Agata
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
ISBN: 9788323127130
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 452
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.68 kg