Ekonomia muzeum
Ekonomia muzeum
- Wydawnictwo: Universitas
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788324216000
- Ilość stron: 216
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Ekonomia muzeum
Seria MUZEOLOGIA. Teoria - praktyka - podręczniki. Tom 1
W dniach 25-26 listopada 2010 roku odbyła się polsko-brytyjska konferencja zatytułowana Ekonomia muzeum. Celem konferencji była konfrontacja doświadczeń, metod działania i założeń prawno-ekonomicznych pozwalających widzieć współczesne muzeum jako miejsce przecięcia niemal wszystkich sfer współczesnej cywilizacji kultury i nauki, miejsca, w którym wszystkie zgromadzone zasoby (nie tylko muzealia) mają określoną wartość materialną i niematerialną. Ekonomia uczciwości, etyka, misja nie są w rozumieniu organizatorów konferencji w sprzeczności wobec myślenia ekonomicznego i strategicznego. Jak jednak te idealistyczne założenia wcielić w życie zastanawiali się zaproszeni prelegenci. Niniejsza publikacja stanowi zbiór materiałów pokonferencyjnych.Producent:
Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych UNIVERSITAS
ul. Sławkowska 17
31-016 Kraków (PL)
tel: +48 12 423 26 05
email: [email protected]
Szczegóły: Ekonomia muzeum
Tytuł: Ekonomia muzeum
Wydawnictwo: Universitas
Seria: Muzeologia
ISBN: 9788324216000
Numer tomu: 1
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 216
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.51 kg
Redakcja: Folga-Januszewska Dorota, Gutowski Bartłomiej