Kultura mediów, ciało i tożsamość Konteksty socjalizacyjne i edukacyjne

Książka

Kultura mediów, ciało i tożsamość
Konteksty socjalizacyjne i edukacyjne

  • Wydawnictwo: Impuls
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788375876543
  • Ilość stron: 362
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 68,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 68,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kultura mediów, ciało i tożsamość

Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, składa się z 23 tekstów i jest podzielona na dwie części. Pierwsza dotyczy kultury mediów, druga płci i ciała. Jako redaktorzy tomu jesteśmy przekonani, że prezentowana problematyka jest ważna, teksty (choć łączy je kontekst edukacyjny) interdyscyplinarne, a sposoby prezentacji poszczególnych tematów niebanalne. Udało się nam w jednej książce zgromadzić artykuły autorów z całej Polski, z wielu ośrodków akademickich. Łączy ich zainteresowanie rolą kultury współczesnej w kształtowaniu tożsamości.

Mamy nadzieję, że Czytelnik podczas lektury będzie książkę tę współtworzył, wraz z autorami czytając kody, mnożąc znaczenia niedokończonych, kontrowersyjnych, głośnych, a także zapomnianych, niedocenianych tekstów i edukacyjnych kontekstów kultury współczesnej.

Witold Jakubowski
Sylwia Jaskulska


Szczegóły: Kultura mediów, ciało i tożsamość

Tytuł: Kultura mediów, ciało i tożsamość
Podtytuł: Konteksty socjalizacyjne i edukacyjne
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788375876543
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 362
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.64 kg


Recenzje: Kultura mediów, ciało i tożsamość

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: