Markowe produkty turystyczne

Książka

Markowe produkty turystyczne

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788320819861
  • Ilość stron: 212
  • Format: 16.2x23.7cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Markowe produkty turystyczne - Adam E. Szczepanowski

Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia:

istotę i cechy produktu turystycznego,

korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce,

cykl życia produktu turystycznego,

turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych,

koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej,

proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce.



Autor, Adam Edward Szczepanowski napisał tę książka z myślą o studentach różnych typów szkół na kierunkach związanych z turystyka oraz rozwojem regionalnym i lokalnym. Z pewnością będzie też przydatna pracownikom samorządów, organizacji pozarządowych oraz biur podróży specjalizujących się w turystyce krajowej.


Szczegóły: Markowe produkty turystyczne - Adam E. Szczepanowski

Tytuł: Markowe produkty turystyczne
Autor: Adam E. Szczepanowski
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320819861
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 212
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg


Recenzje: Markowe produkty turystyczne - Adam E. Szczepanowski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: