Promocja w Internecie Narzędzia, zarządzanie, praktyka
Mazurek Grzegorz
Promocja w Internecie
Narzędzia, zarządzanie, praktyka
Mazurek Grzegorz
- Wydawnictwo: ODDK
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 9788374264693
- Ilość stron: 188
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Promocja w Internecie - Mazurek Grzegorz
Swobodne poruszanie się w wirtualnym świecie i doskonała znajomość możliwości, szans, a także zagrożeń, jakie niesie ze sobą Internet w obszarze promocji to obecnie bardzo ważne i pożądane umiejętności dobrego marketera.
Jeśli zatem chcesz:
- optymalnie przygotować internetową witrynę firmową i fachowo nią zarządzać,
- właściwie stosować reklamę w Internecie,
- zrozumieć istotę promocji wykorzystującej wyszukiwarki internetowe,
- kreować wizerunek on-line oraz poznać środki promocji uzupełniającej,
- mierzyć efektywność i skuteczność działań promocyjnych on-line, możesz o tym wszystkim przeczytać w książce, dzięki której dodatkowo poznasz:
- zasady projektowania oraz sposoby wykorzystania systemów ekstranetowych oraz intranetowych (aby skutecznie kształtować relacje z partnerami zewnętrznymi oraz pracownikami),
- podstawowe założenia badań marketingowych realizowanych w Internecie,
- modele budowania programów lojalnościowych w Internecie.
Promocja w Internecie to kompendium wiedzy dla: praktyków-specjalistów ds. marketingu i PR oraz menedżerów zainteresowanych strategicznym wykorzystaniem marketingu internetowego, dydaktyków marketingu zainteresowanych nowymi sposobami komunikowania się przedsiębiorstw z szeroko rozumianym klientem, studentów gdyż informuje o nowych obszarach promocji w sieci, a ta wiedza umożliwi im rozwój kariery zawodowej praktycznie w każdej branży.
Szczegóły: Promocja w Internecie - Mazurek Grzegorz
Tytuł: Promocja w Internecie
Podtytuł: Narzędzia, zarządzanie, praktyka
Autor: Mazurek Grzegorz
Wydawnictwo: ODDK
ISBN: 9788374264693
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 188
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.27 kg