Książka
  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788320819991
  • Ilość stron: 296
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 59,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing dla inżynierów - Agnieszka Izabela Baruk, Katarzyna Hys, Adam Dzidowski

Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.

W książce autorzy zwracają szczególną uwagę na:

genezę, dotychczasowe kierunki rozwoju oraz przyszłe tendencje i wyzwania współczesnego marketingu;

partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski);

aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja);

stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny);

przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.



Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania na wyższych uczelniach różnych typów oraz słuchaczy szkoleń i podyplomowych studiów menedżerskich.


Szczegóły: Marketing dla inżynierów - Agnieszka Izabela Baruk, Katarzyna Hys, Adam Dzidowski

Tytuł: Marketing dla inżynierów
Autor: Agnieszka Izabela Baruk, Katarzyna Hys, Adam Dzidowski
Wydawnictwo: PWE
Seria: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji
ISBN: 9788320819991
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 296
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.47 kg


Recenzje: Marketing dla inżynierów - Agnieszka Izabela Baruk, Katarzyna Hys, Adam Dzidowski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Agnieszka Izabela Baruk, Katarzyna Hys, Adam Dzidowski (1)