Hiszpania Media masowe i wybory w obliczu terroryzmu

Książka

Hiszpania Media masowe i wybory w obliczu terroryzmu

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 11,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 11,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Hiszpania Media masowe i wybory w obliczu terroryzmu

Międzynarodowy terroryzm to jeden z najważniejszych problemów, przed którymi staje dzisiejszy świat. Zamach w Madrycie z 11 marca 2004, podobnie jak wydarzenia z 11 września 2001 roku, jest tego twierdzenia doskonałym dowodem.

Kolejny tom serii Komunikowanie i Media jest pokłosiem międzynarodowej konferencji Hiszpańskie media masowe i wybory parlamentarne w obliczu terroryzmu, która odbyła się we Wrocławiu 11 marca 2005 roku - w pierwszą rocznicę zamachów w Madrycie. Wzięli w niej udział zarówno polscy, jak i hiszpańscy badacze terroryzmu oraz komunikowania politycznego.

Producent:
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego - Wydawnictwo "Szermierz" sp. z o.o. w likwidacji
plac Uniwersytecki 15
50-137 Wrocław (PL)
tel: 71 375 24 74
email: [email protected]


Szczegóły: Hiszpania Media masowe i wybory w obliczu terroryzmu

Tytuł: Hiszpania Media masowe i wybory w obliczu terroryzmu
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Seria: KOMUNIKOWANIE I MEDIA
ISBN: 9788322927922
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 180
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.312 kg


Recenzje: Hiszpania Media masowe i wybory w obliczu terroryzmu

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×