New Media (Studies)
New Media (Studies)
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788322932612
- Ilość stron: 172
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: New Media (Studies)
Książka New Media (Studies) jest efektem międzynarodowej konferencji na temat nowych mediów i innowacyjnych metod badań, która odbyła się jesienią 2009 roku we Wrocławiu i zgromadziła grono młodych badaczy: doktorantów z Polski, Niemiec, Portugalii, Rumunii, Bułgarii i Irlandii oraz studentów reprezentujących największe ośrodki akademickie w kraju. W tomie znalazły się anglojęzyczne i polskojęzyczne artykuły analizujące m.in. zagadnienia związane z zawartością serwisów internetowych, użytkowaniem mediów społecznościowych, kulturą nowych mediów.
Szczegóły: New Media (Studies)
Tytuł: New Media (Studies)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
ISBN: 9788322932612
Języki: angielski, polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 172
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg