Media i komunikowanie w społeczeństwie demokratycznym Szkice miedioznawcze
Media i komunikowanie w społeczeństwie demokratycznym
Szkice miedioznawcze
- Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu
- Rok wydania: 2006
- ISBN: 9788389275820
- Ilość stron: 232
- Format: 16.5x24.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Media i komunikowanie w społeczeństwie demokratycznym
Media i komunikowanie to pojęcia coraz częściej używane już nie tylko w kontekście uwarunkowań współczesnego życia społeczeństw, ale też w kontekście badań i refleksji nad charakterem współczesnego państwa, demokracji czy też jednostek.
Niniejszy zbiór, zawierający aktualne i oryginalne opracowania naukowe, powinien w jakiejś mierze przyczynić się do rozszerzenia wiedzy miedioznawczej zarówno w wymiarze teoretycznym, jak i praktycznym.
Praca adresowana jest do ludzi związanych z mediami (teoretyków i praktyków), pracowników agencji reklamowych, public relations, marketingu oraz do studentów politologii, dziennikarstwa i komunikacji społecznej.
Stanisław Michalczyk, ze Wstępu
Szczegóły: Media i komunikowanie w społeczeństwie demokratycznym
Tytuł: Media i komunikowanie w społeczeństwie demokratycznym
Podtytuł: Szkice miedioznawcze
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu
ISBN: 9788389275820
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 232
Format: 16.5x24.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.4 kg