Media i komunikowanie w społeczeństwie demokratycznym Szkice miedioznawcze

Książka

Media i komunikowanie w społeczeństwie demokratycznym
Szkice miedioznawcze

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 32,35 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 32,35 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Media i komunikowanie w społeczeństwie demokratycznym

Media i komunikowanie to pojęcia coraz częściej używane już nie tylko w kontekście uwarunkowań współczesnego życia społeczeństw, ale też w kontekście badań i refleksji nad charakterem współczesnego państwa, demokracji czy też jednostek.

Niniejszy zbiór, zawierający aktualne i oryginalne opracowania naukowe, powinien w jakiejś mierze przyczynić się do rozszerzenia wiedzy miedioznawczej zarówno w wymiarze teoretycznym, jak i praktycznym.

Praca adresowana jest do ludzi związanych z mediami (teoretyków i praktyków), pracowników agencji reklamowych, public relations, marketingu oraz do studentów politologii, dziennikarstwa i komunikacji społecznej.

Stanisław Michalczyk, ze Wstępu


Szczegóły: Media i komunikowanie w społeczeństwie demokratycznym

Tytuł: Media i komunikowanie w społeczeństwie demokratycznym
Podtytuł: Szkice miedioznawcze
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu
ISBN: 9788389275820
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 232
Format: 16.5x24.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.4 kg


Recenzje: Media i komunikowanie w społeczeństwie demokratycznym

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×