Plany marketingowe

,

Książka

Plany marketingowe

,

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788326414510
  • Ilość stron: 740
  • Format: 17.0x24.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 129,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 129,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Plany marketingowe - McDonald Malcolm, Wilson Hugh

Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego:

- proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego

- cele i strategie marketingowe

- wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej

- planowanie sprzedaży oraz cen

- zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy

- zarządzanie relacjami z klientami

- typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania

- sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego.



Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.


Szczegóły: Plany marketingowe - McDonald Malcolm, Wilson Hugh

Tytuł: Plany marketingowe
Autor: McDonald Malcolm, Wilson Hugh
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326414510
Tytuł oryginału: Marketing Plans. How to prepare them, how to use them
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Łuczkiewicz Grzegorz
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 740
Format: 17.0x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.35 kg


Recenzje: Plany marketingowe - McDonald Malcolm, Wilson Hugh

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: