Plany marketingowe
McDonald Malcolm, Wilson Hugh
Plany marketingowe
McDonald Malcolm, Wilson Hugh
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788326414510
- Ilość stron: 740
- Format: 17.0x24.5cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Plany marketingowe - McDonald Malcolm, Wilson Hugh
Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego:
- proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego
- cele i strategie marketingowe
- wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej
- planowanie sprzedaży oraz cen
- zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy
- zarządzanie relacjami z klientami
- typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania
- sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego.
Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.
Szczegóły: Plany marketingowe - McDonald Malcolm, Wilson Hugh
Tytuł: Plany marketingowe
Autor: McDonald Malcolm, Wilson Hugh
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326414510
Tytuł oryginału: Marketing Plans. How to prepare them, how to use them
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Łuczkiewicz Grzegorz
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 740
Format: 17.0x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.35 kg