Consumer behavior on International Market

Książka

Consumer behavior on International Market

  • Wydawnictwo: Placet
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788374881715
  • Ilość stron: 288
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 52,50 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 52,50 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Consumer behavior on International Market - Smyczek Sławomir

Overall, authors intention is to combine the latest theoretical concepts with up-to-date examples of consumer behavior from different markets and cultures. To create the book useful for students studding at International Business, Psychological Economy, as well Marketing and Management courses were added tasks for individual and group solved in activity table. The book does not cover all the important problems and issues of consumption and consumer behavior on the international market. It allows, however, prepare them as full identification, presenting the importance and role that consumers on contemporary global market play.


Szczegóły: Consumer behavior on International Market - Smyczek Sławomir

Tytuł: Consumer behavior on International Market
Autor: Smyczek Sławomir
Wydawnictwo: Placet
ISBN: 9788374881715
Języki: angielski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 288
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.48 kg


Recenzje: Consumer behavior on International Market - Smyczek Sławomir

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×