Czwarty stan Media masowe w pejzażu społecznym Wielkiej Brytanii

Książka

Czwarty stan
Media masowe w pejzażu społecznym Wielkiej Brytanii

  • Wydawnictwo: Aspra
  • Rok wydania: 2006
  • ISBN: 838996483X
  • Ilość stron: 366
  • Format: 15.0x20.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 47,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 47,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Czwarty stan - Janusz Adamowski

Termin "czwarta władza", zdaniem wielu osób, lepiej oddaje istotę znaczenia mediów masowych w życiu społeczeństw, aniżeli pojęcie "czwarty stan", od którego przecież wszystko się zaczęło.

To angielski myśliciel Edmund Burke (1729-1797), publicysta, filozof i polityk, od 1765 roku członek Izby Gmin, początkowo zwolennik wigów, a potem torysów, uznawany za jednego z ojców ideologii konserwatywnej, wprowadził ten termin do publicznego użytku. W 1774 roku, wygłaszając przemówienie w parlamencie, zwrócił się do zebranych tymi oto słowami: "W parlamencie są reprezentowane trzy stany; ale tam, w loży prasowej zasiada czwarty stan, dalece ważniejszy, aniżeli wszystkie pozostałe".





Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.


Szczegóły: Czwarty stan - Janusz Adamowski

Tytuł: Czwarty stan
Podtytuł: Media masowe w pejzażu społecznym Wielkiej Brytanii
Autor: Janusz Adamowski
Wydawnictwo: Aspra
Kod paskowy: 9788389964830
ISBN: 838996483X
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 366
Format: 15.0x20.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.54 kg


Recenzje: Czwarty stan - Janusz Adamowski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×