Etyka w polskim public relations Refleksje badawcze
Jerzy Olędzki
Etyka w polskim public relations
Refleksje badawcze
Jerzy Olędzki
- Wydawnictwo: Aspra
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788375451320
- Ilość stron: 290
- Format: 16.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Etyka w polskim public relations - Jerzy Olędzki
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz
Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek
Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka
Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska
Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki
Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński
Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha
Tom 10 Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski
Tom 11 Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab
Publikacja powstał we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Szczegóły: Etyka w polskim public relations - Jerzy Olędzki
Tytuł: Etyka w polskim public relations
Podtytuł: Refleksje badawcze
Autor: Jerzy Olędzki
Wydawnictwo: Aspra
Seria: Media początku XXI wieku
ISBN: 9788375451320
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 290
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg