Media a rok 1989 Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku

Książka

Media a rok 1989
Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku

  • Wydawnictwo: Aspra
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788375452181
  • Ilość stron: 258
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 44,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Media a rok 1989

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:



Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński

Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki

Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz

Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek

Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka

Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska

Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki

Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński

Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha

Tom 10 Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski

Tom 11 Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab



Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.


Szczegóły: Media a rok 1989

Tytuł: Media a rok 1989
Podtytuł: Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku
Wydawnictwo: Aspra
Seria: Media początku XXI wieku
ISBN: 9788375452181
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 258
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg


Recenzje: Media a rok 1989

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: