Public relations we współczesnym świecie: między służbą organizacji i społeczeństwu

Książka

Public relations we współczesnym świecie:
między służbą organizacji i społeczeństwu

  • Wydawnictwo: Aspra
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788375453195
  • Ilość stron: 260
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Public relations we współczesnym świecie:

Z ogromnym uznaniem należy przyjąć książkę pod redakcją naukową prof. dr. hab. Jerzego Olędzkiego, która wnosi nowe spojrzenie na teorię i praktykę public relations. Dużą zaletą publikacji jest właściwe w swych proporcjach ujęcie teoretyczne (nie tylko ze względu na tekst guru współczesnego public relations J. E. Gruniga z USA) ale i empiryczne (badania własne młodych uczonych i praktyków z Polski). Istotne wyeksponowanie rozważań światowych autorytetów w dziedzinie PR jest wielką zaletą książki i jej wyróżnikiem wśród innych opracować tego typu na polskim rynku.



prof. dr hab. Wiesław Ł. Macierzyński





Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.


Szczegóły: Public relations we współczesnym świecie:

Tytuł: Public relations we współczesnym świecie:
Podtytuł: między służbą organizacji i społeczeństwu
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375453195
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 260
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg


Recenzje: Public relations we współczesnym świecie:

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: