Public relations Społeczne wyzwania
Olędzki Jerzy
Public relations Społeczne wyzwania
Olędzki Jerzy
- Wydawnictwo: Aspra
- Rok wydania: 2007
- ISBN: 9788375450576
- Ilość stron: 300
- Format: 16.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Public relations Społeczne wyzwania - Olędzki Jerzy
Spoczywa na nas obowiązek zapewnienia bogatszego dostępu do źródeł informacji o public relations, które stało się nieodłączną częścią komunikacji społecznej na całym świecie. PR jest bowiem komunikowaniem się każdej organizacji ze swoim otoczeniem i interesariuszami. Jeśli udział w tym biorą komunikatorzy profesjonaliści, to powiemy, że jest to świadome, zaplanowane i zorganizowane komunikowanie, którym zajmują się specjaliści PR-owcy znający sposób na zapobieganie potencjalnym kryzysom i potrafiący przełamywać bariery w porozumiewaniu się ludzi ze sobą. Podstawą tego zawodu jest zawsze kontakt z ludźmi - przyjazny kontakt dający szansę na rozwiązywanie konfliktu.
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Szczegóły: Public relations Społeczne wyzwania - Olędzki Jerzy
Tytuł: Public relations Społeczne wyzwania
Autor: Olędzki Jerzy
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375450576
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 300
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.48 kg