Public relations Społeczne wyzwania

Książka

Public relations Społeczne wyzwania

  • Wydawnictwo: Aspra
  • Rok wydania: 2007
  • ISBN: 9788375450576
  • Ilość stron: 300
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Public relations Społeczne wyzwania - Olędzki Jerzy

Spoczywa na nas obowiązek zapewnienia bogatszego dostępu do źródeł informacji o public relations, które stało się nieodłączną częścią komunikacji społecznej na całym świecie. PR jest bowiem komunikowaniem się każdej organizacji ze swoim otoczeniem i interesariuszami. Jeśli udział w tym biorą komunikatorzy profesjonaliści, to powiemy, że jest to świadome, zaplanowane i zorganizowane komunikowanie, którym zajmują się specjaliści PR-owcy znający sposób na zapobieganie potencjalnym kryzysom i potrafiący przełamywać bariery w porozumiewaniu się ludzi ze sobą. Podstawą tego zawodu jest zawsze kontakt z ludźmi - przyjazny kontakt dający szansę na rozwiązywanie konfliktu.





Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.


Szczegóły: Public relations Społeczne wyzwania - Olędzki Jerzy

Tytuł: Public relations Społeczne wyzwania
Autor: Olędzki Jerzy
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375450576
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 300
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.48 kg


Recenzje: Public relations Społeczne wyzwania - Olędzki Jerzy

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×