Manipulacja w mediach Media o manipulacji
Manipulacja w mediach Media o manipulacji
- Wydawnictwo: Aspra
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788375453041
- Ilość stron: 284
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Manipulacja w mediach Media o manipulacji
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz
Tom 4 Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek
Tom 5 Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka
Tom 6 Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska
Tom 7 Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki
Tom 8 Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński
Tom 9 Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha
Tom 10 Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski
Tom 11 Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab
Tom 12 Manipulacja w mediach. Media o manipulacji, T. Gackowski, J. Dziedzic
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Szczegóły: Manipulacja w mediach Media o manipulacji
Tytuł: Manipulacja w mediach Media o manipulacji
Wydawnictwo: Aspra
Seria: Media początku XXI wieku
ISBN: 9788375453041
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 284
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg