Strategie marketingowe
Wrzosek Wojciech
Strategie marketingowe
Wrzosek Wojciech
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788320820072
- Ilość stron: 280
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Strategie marketingowe - Wrzosek Wojciech
Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwości wyboru, które stwarzają rynek i jego przeobrażenia. W niniejszym podręczniku autorzy koncentrują uwagę na najważniejszych nurtach wiedzy o podstawowych strategiach marketingowych oraz sposobach i mechanizmach ich kształtowania. Wszystkie prezentowane w książce strategie wskazują na uniwersalny charakter marketingu jako podstawy działania przedsiębiorstw na rynku.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.
Szczegóły: Strategie marketingowe - Wrzosek Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe
Autor: Wrzosek Wojciech
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820072
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 280
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg