Strategie marketingowe

Książka

Strategie marketingowe

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788320820072
  • Ilość stron: 280
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Strategie marketingowe - Wrzosek Wojciech

Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwości wyboru, które stwarzają rynek i jego przeobrażenia. W niniejszym podręczniku autorzy koncentrują uwagę na najważniejszych nurtach wiedzy o podstawowych strategiach marketingowych oraz sposobach i mechanizmach ich kształtowania. Wszystkie prezentowane w książce strategie wskazują na uniwersalny charakter marketingu jako podstawy działania przedsiębiorstw na rynku.



Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.


Szczegóły: Strategie marketingowe - Wrzosek Wojciech

Tytuł: Strategie marketingowe
Autor: Wrzosek Wojciech
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820072
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 280
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg


Recenzje: Strategie marketingowe - Wrzosek Wojciech

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×