Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

Książka

Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

  • Wydawnictwo: Aspra
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788375451948
  • Ilość stron: 418
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 54,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 54,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym, kierowniczym, operacyjnym i edukacyjnym. W publikacji uznano słusznie, iż public relations powinno się traktować jako samodzielną dziedzinę, niezależną od marketingu. W PR trzeba tyle samo mówić i pisać co słuchać, gdyż istotą tej działalności jest sztuka prowadzenia dialogu z otoczeniem, dialogu prowadzonego wszystkimi dostępnymi narzędziami i środkami.

Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.


Szczegóły: Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

Tytuł: Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu
Wydawnictwo: Aspra
Seria: MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
ISBN: 9788375451948
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 418
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.61 kg
Redakcja: Olędzki Jerzy


Recenzje: Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: