Jak wprowadzić klienta w trans kupowania Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Książka

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania
Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788324610457
  • Ilość stron: 272
  • Format: 14.0x20.9cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Jak wprowadzić klienta w trans kupowania - Joe Vitale

Znasz popularne techniki handlowania i marketingu. Czytasz o nowych teoriach, rozwijasz swoje zdolności komunikacyjne. Jesteś zorientowany na klienta, ale nie zapominasz także o postawionych sobie celach. A jednak ciągle czujesz niedosyt -- uporczywe ssanie, które nie daje się niczym oszukać. To głód sukcesu!



A teraz wyobraź sobie, co by było, gdybyś nauczył się sposobu sprzedaży, który działa niczym magia. Co by było, gdybyś potrafił zmieniać pełnych wątpliwości sceptyków w lojalnych klientów, po prostu wypowiadając właściwe słowa we właściwym czasie Co by było, gdybyś mógł kontrolować to, jak klienci postrzegają Ciebie i Twój produkt Gdybyś znał sekrety marketingowego guru Joe Vitalego dotyczące transu kupowania, mógłbyś mieć to wszystko, a nawet jeszcze więcej!



Człowiek poświęcający się jakiejś czynności zamyka się na inne bodźce i znajduje w specyficznym transie. To wiedzą wszyscy, ale tylko wybrani potrafią ten stan wywołać i wygodnie rozgościć się w świadomości odbiorcy. Możesz do nich dołączyć, ponieważ zrobiłeś już pierwszy krok w kierunku zaklinania umysłów swoich klientów -- za pomocą tej książki połączyłeś się z kimś takim, jak Joe Vitale, znawca nowoczesnego marketingu i mistrz perswazji.


Szczegóły: Jak wprowadzić klienta w trans kupowania - Joe Vitale

Tytuł: Jak wprowadzić klienta w trans kupowania
Podtytuł: Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
Autor: Joe Vitale
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324610457
Tytuł oryginału: Buying Trances. A New Psychology of Sales and Marketing
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sugiero Joanna
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 272
Format: 14.0x20.9cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg


Recenzje: Jak wprowadzić klienta w trans kupowania - Joe Vitale

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×