Jak wprowadzić klienta w trans kupowania Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
Joe Vitale
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania
Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
Joe Vitale
- Wydawnictwo: Onepress
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788324610457
- Ilość stron: 272
- Format: 14.0x20.9cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Jak wprowadzić klienta w trans kupowania - Joe Vitale
Znasz popularne techniki handlowania i marketingu. Czytasz o nowych teoriach, rozwijasz swoje zdolności komunikacyjne. Jesteś zorientowany na klienta, ale nie zapominasz także o postawionych sobie celach. A jednak ciągle czujesz niedosyt -- uporczywe ssanie, które nie daje się niczym oszukać. To głód sukcesu!
A teraz wyobraź sobie, co by było, gdybyś nauczył się sposobu sprzedaży, który działa niczym magia. Co by było, gdybyś potrafił zmieniać pełnych wątpliwości sceptyków w lojalnych klientów, po prostu wypowiadając właściwe słowa we właściwym czasie Co by było, gdybyś mógł kontrolować to, jak klienci postrzegają Ciebie i Twój produkt Gdybyś znał sekrety marketingowego guru Joe Vitalego dotyczące transu kupowania, mógłbyś mieć to wszystko, a nawet jeszcze więcej!
Człowiek poświęcający się jakiejś czynności zamyka się na inne bodźce i znajduje w specyficznym transie. To wiedzą wszyscy, ale tylko wybrani potrafią ten stan wywołać i wygodnie rozgościć się w świadomości odbiorcy. Możesz do nich dołączyć, ponieważ zrobiłeś już pierwszy krok w kierunku zaklinania umysłów swoich klientów -- za pomocą tej książki połączyłeś się z kimś takim, jak Joe Vitale, znawca nowoczesnego marketingu i mistrz perswazji.
Szczegóły: Jak wprowadzić klienta w trans kupowania - Joe Vitale
Tytuł: Jak wprowadzić klienta w trans kupowania
Podtytuł: Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
Autor: Joe Vitale
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324610457
Tytuł oryginału: Buying Trances. A New Psychology of Sales and Marketing
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sugiero Joanna
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 272
Format: 14.0x20.9cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg
Recenzje: Jak wprowadzić klienta w trans kupowania - Joe Vitale
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Joe Vitale (10)
- Prawa Sukcesu. W szesnastu częściach. Tom 5. Inicjatywa i przywództwo. Tom 6. Wyobraźnia (Złote Myśli) - oprawa broszurowa
- Prawa Sukcesu. W szesnastu częściach. Tom 3. Pewność siebie. Tom 4. Nawyk oszczędzania (Złote Myśli) - oprawa broszurowa
- Prawa Sukcesu. W szesnastu częściach. Tom 1. Superumysł. Tom 2. Określony cel główny (Złote Myśli) - oprawa broszurowa
- Life`s Missing Instruction Manual : The Guidebook You Should Have Been Given at Birth (Wiley) - oprawa twarda
- Hipnotyczny Marketing (Złote Myśli) -
- Księga est (Złote Myśli) -
- Podróże do wnętrza siebie (Złote Myśli) - broszurowa
- Zero ograniczeń. Sekret osiągnięcia bogactwa, zdrowia i harmonii ze światem (Onepress) - Twarda
- Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego) (Onepress) - Miękka
- Od zera do miliardera 18 reguł bogacenia się i korzystania z możliwości bez ograniczeń (Onepress) - Miękka