Web 2.0 Przewodnik po strategiach

Książka

Web 2.0 Przewodnik po strategiach

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788324619238
  • Ilość stron: 288
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Web 2.0 Przewodnik po strategiach - Shuen Amy

Poznaj strategie i modele biznesowe, które podniosą wyniki finansowe Twojej firmy!



Jak zarabiać, dostarczając usługi za darmo

Jak stworzyć dochodowy biznes, oparty na Web 2.0

Jak włączyć strategie Web 2.0 w istniejące przedsięwzięcie



Jeśli myślisz, że Web 2.0 to wyłącznie technologia budowy interaktywnych portali internetowych, jesteś w błędzie. Web 2.0 to rewolucja! To nowy sposób komunikacji przez internet, umożliwiający użytkownikom wspólne tworzenie witryny i dzielenie się wiedzą. Dzięki efektom sieci Web 2.0 staje się źródłem okazji biznesowych. Jest miejscem, gdzie zaawansowana technologia łączy się z biznesem i gdzie -- udostępniając usługi za darmo -- możesz zarabiać. Web 2.0 przyjmuje bowiem fundamentalnie odmienny punkt widzenia na relacje między biznesem, klientami i partnerami, a więc udostępnia nam wszystkim nowe modele biznesowe.



Książka "Web 2.0. Przewodnik po strategiach" zawiera omówienie wszystkich potrzebnych w biznesie technik i narzędzi analitycznych, co składa się na ogólny obraz ekonomii opartej na Web 2.0. Z tego podręcznika dowiesz się, jak powstają efekty sieci, w jaki sposób prowokować i wykorzystywać okazje biznesowe oraz zarabiać pieniądze na dostarczonych przez użytkowników wartościach. Uwierzysz, że za pomocą Web 2.0 mogą bogacić się i korporacje, i niewielkie przedsiębiorstwa. Poznasz sprawdzone narzędzia i strategie oraz rewolucyjne modele biznesowe, stosowane przez takie firmy, jak Google czy Amazon. Pamiętaj, że tym firmom przyniosły one wielki sukces i ogromne zyski.



Wspólna wartość użytkowników portalu

Odkrywanie i wykorzystywanie grup internetowych

Pozytywne efekty sieciowe w Web 2.0

Spieniężanie sieci społecznych

Koszty pozyskania klienta i szybkość wzrostu zysku z reklam

Tworzenie wartości w sieciach społecznych

Rozwijanie zdolności adaptacyjnych przez Web 2.0

Style innowacji

Tworzenie biznesplanów Web 2.0



Przyłącz się do rewolucji Web 2.0 i zarabiaj w internecie


Szczegóły: Web 2.0 Przewodnik po strategiach - Shuen Amy

Tytuł: Web 2.0 Przewodnik po strategiach
Autor: Shuen Amy
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324619238
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 288
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg


Recenzje: Web 2.0 Przewodnik po strategiach - Shuen Amy

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: