E-marketing w akcji czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji

Książka

E-marketing w akcji
czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2008
  • ISBN: 9788324620531
  • Ilość stron: 232
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: E-marketing w akcji - Opracowanie zbiorowe

Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.

Jay Abraham



E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy czas sięgnąć po techniki, które zagwarantują Ci sukces! Wykorzystaj potencjał drzemiący w internecie i poznaj nowoczesne narzędzia, które sprawdzają się na współczesnym kapryśnym rynku! Ale przede wszystkim naucz się z nich efektywnie korzystać!



Drogi menedżerze ds. marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta, przygotuj się na podróż do świata skutecznego e-marketingu. Zamiast kolejnej encyklopedii czy sztywnej publikacji naukowej, przekazujemy w Twoje ręce podręcznik o charakterze czysto praktycznym. Jeśli więc na co dzień posługujesz się internetem do realizacji celów marketingowo-sprzedażowych lub dopiero planujesz z niego korzystać i nie wiesz, jak się do tego zabrać - oto książka, która stanie się Twoim najlepszym przyjacielem, doradcą i mentorem!


Szczegóły: E-marketing w akcji - Opracowanie zbiorowe

Tytuł: E-marketing w akcji
Podtytuł: czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji
Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324620531
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 232
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg


Recenzje: E-marketing w akcji - Opracowanie zbiorowe

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×