E-marketing w akcji czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji
Opracowanie zbiorowe
E-marketing w akcji
czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji
Opracowanie zbiorowe
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 9788324620531
- Ilość stron: 232
- Format: 14.0x21.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: E-marketing w akcji - Opracowanie zbiorowe
Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.
Jay Abraham
E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy czas sięgnąć po techniki, które zagwarantują Ci sukces! Wykorzystaj potencjał drzemiący w internecie i poznaj nowoczesne narzędzia, które sprawdzają się na współczesnym kapryśnym rynku! Ale przede wszystkim naucz się z nich efektywnie korzystać!
Drogi menedżerze ds. marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta, przygotuj się na podróż do świata skutecznego e-marketingu. Zamiast kolejnej encyklopedii czy sztywnej publikacji naukowej, przekazujemy w Twoje ręce podręcznik o charakterze czysto praktycznym. Jeśli więc na co dzień posługujesz się internetem do realizacji celów marketingowo-sprzedażowych lub dopiero planujesz z niego korzystać i nie wiesz, jak się do tego zabrać - oto książka, która stanie się Twoim najlepszym przyjacielem, doradcą i mentorem!Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (PL)
tel: (32) 230-98-63
email: [email protected]
Szczegóły: E-marketing w akcji - Opracowanie zbiorowe
Tytuł: E-marketing w akcji
Podtytuł: czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji
Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324620531
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 232
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg
Recenzje: E-marketing w akcji - Opracowanie zbiorowe
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Opracowanie zbiorowe (20)
- Wieloletnie rośliny energetyczne (Multico) - Twarda
- Lepsze niż ściąga Język polski Gimnazjum Część 1 (Adamantan) - Miękka
- Lepsze niż ściąga Język polski Gimnazjum Część.3 (Adamantan) - Miękka
- Karkonosze mapa 1:50 000 (Eko-Graf) - Miękka
- Z ogrodu na stół. Świeżo, kolorowo i zdrowo (Olimp Media) -
- Nowi Tropiciele. Karty ćwiczeń. Klasa 3. Część 5. Edukacja wczesnoszkolna (WSiP) - miękka
- Nowi Tropiciele. Karty ćwiczeń. Klasa 3. Część 4. Edukacja wczesnoszkolna. Język polski (WSiP) - miękka
- Nowi Tropiciele. Karty ćwiczeń. Klasa 3. Część 3. Edukacja wczesnoszkolna (WSiP) - Miękka
- Nowi Tropiciele. Karty ćwiczeń. Klasa 3. Część 2. Edukacja wczesnoszkolna (WSiP) - miękka
- Nowi Tropiciele. Karty ćwiczeń. Klasa 3. Część 1. Edukacja wczesnoszkolna (WSiP) - miękka
- Nr 484 sherman 75 vol. 1 (Militaria) - miękka
- Baśnie Polskie i Europejskie lektura z opracowaniem (SBM) - Miękka
- Antologia na 40-lecie RSTK w Rzeszowie (KryWaj) - miękka
- Team Up Plus 8 Materiały ćwiczeniowe + kod online (Oxford University Press) -
- Peppa Pig. Zabawy na śniegu (Media Service Zawada) - miękka
- Prawo konstytucyjne w pigułce + testy online (C. H. Beck) - Miękka
- Wesołe wyrazy. Blok z tekturą (Trele) -
- Kodeks karny. Komentarz (Wolters Kluwer) - Miękka
- Proces karny bez tajemnic. Testy, zadania, kazusy z odpowiedziami (Wolters Kluwer) - Miękka
- Dzieje 15 Pułku Ułanów Poznańskich (1 Pułku Ułanów Wielkopolskich) (TETRAGON) - oprawa twarda