E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie
Łebkowski Michał
E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie
Łebkowski Michał
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788324621859
- Ilość stron: 240
- Format: 14.0x21.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie - Łebkowski Michał
Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.
Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta. A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności -- ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.
Internet ma przyszłość!
Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi
Narzędzia budowania image'u -- strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne.
Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku.
Grzechy główne działań internetowych.
Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej.
Case studies
Szczegóły: E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie - Łebkowski Michał
Tytuł: E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie
Autor: Łebkowski Michał
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324621859
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 240
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg