Marketing wirusowy w interniecie
Michalak Piotr R., Daszkiewicz Damian, Musz Anna
Marketing wirusowy w interniecie
Michalak Piotr R., Daszkiewicz Damian, Musz Anna
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788324621248
- Ilość stron: 136
- Format: 14.0x20.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing wirusowy w interniecie - Michalak Piotr R., Daszkiewicz Damian, Musz Anna
Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością!
Niezbędny do życia bakcyl marketingowy
Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy
Partnerzy promocji i programy partnerskie -- tylko dla zarażonych ideą
Publikowanie e-booków i artykułów -- częste objawy marketingu wirusowego
Inteligentny autoresponder, łańcuszki szczęścia, piramidy finansowe -- studium kliniczne popularnych przypadków
Epidemia rozsiewana przez sieć
Była pierwsza połowa XXI wieku. Ludzkość, atakowana zewsząd milionami wyprzedażowych bakterii i marketingowych mikrobów, wreszcie wytworzyła skuteczną barierę ochronną. Nawet najbardziej zmutowane wirusy odbijały się od powłoki chroniącej umysły i portfele odbiorców. Profilaktyka antyreklamowa zaszła dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Sprytne promocyjne mikroorganizmy nie miały żadnych szans...
Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem. Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika. Diagnoza jest pewna -- tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości!
Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak:
dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie
zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu
subtelnie połączyć reklamę z marką
być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców
wybrać właściwych partnerów
nawiązać więź z grupą docelową
obniżać koszty kampanii
Szczegóły: Marketing wirusowy w interniecie - Michalak Piotr R., Daszkiewicz Damian, Musz Anna
Tytuł: Marketing wirusowy w interniecie
Autor: Michalak Piotr R., Daszkiewicz Damian, Musz Anna
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324621248
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 136
Format: 14.0x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.18 kg