Marketing wirusowy w interniecie

, ,

Książka

Marketing wirusowy w interniecie

, ,

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788324621248
  • Ilość stron: 136
  • Format: 14.0x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 34,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 34,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing wirusowy w interniecie - Michalak Piotr R., Daszkiewicz Damian, Musz Anna

Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością!



Niezbędny do życia bakcyl marketingowy

Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy

Partnerzy promocji i programy partnerskie -- tylko dla zarażonych ideą

Publikowanie e-booków i artykułów -- częste objawy marketingu wirusowego

Inteligentny autoresponder, łańcuszki szczęścia, piramidy finansowe -- studium kliniczne popularnych przypadków



Epidemia rozsiewana przez sieć



Była pierwsza połowa XXI wieku. Ludzkość, atakowana zewsząd milionami wyprzedażowych bakterii i marketingowych mikrobów, wreszcie wytworzyła skuteczną barierę ochronną. Nawet najbardziej zmutowane wirusy odbijały się od powłoki chroniącej umysły i portfele odbiorców. Profilaktyka antyreklamowa zaszła dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Sprytne promocyjne mikroorganizmy nie miały żadnych szans...



Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem. Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika. Diagnoza jest pewna -- tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości!

Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak:



dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie

zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu

subtelnie połączyć reklamę z marką

być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców

wybrać właściwych partnerów

nawiązać więź z grupą docelową

obniżać koszty kampanii


Szczegóły: Marketing wirusowy w interniecie - Michalak Piotr R., Daszkiewicz Damian, Musz Anna

Tytuł: Marketing wirusowy w interniecie
Autor: Michalak Piotr R., Daszkiewicz Damian, Musz Anna
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324621248
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 136
Format: 14.0x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.18 kg


Recenzje: Marketing wirusowy w interniecie - Michalak Piotr R., Daszkiewicz Damian, Musz Anna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×