Usability w e-biznesie Co kieruje twoim klientem?

Książka

Usability w e-biznesie
Co kieruje twoim klientem?

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788324624140
  • Ilość stron: 144
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 37,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 37,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Usability w e-biznesie - Karwatka Tomasz

Wygodny jak... Twoja strona!



Ergonomia w sieci, czyli konstruowanie serwisów intuicyjnych i prostych w obsłudze

Zwiększanie rentowności witryn przez poprawianie ich użyteczności -- nawet od 100 do 400%

Rozwiązania zaprojektowane z myślą o właścicielach sklepów internetowych, menedżerach produktów, projektantach i grafikach, a także specjalistach od PR-u

Sposoby na wydłużenie pobytu użytkowników na stronie



Wszędzie dobrze, ale najlepiej na Twojej stronie!



W sieci robi się tłoczno. Nowe serwisy i usługi internetowe pojawiają się jak grzyby po deszczu. Użytkownik może nieskrępowanie surfować z jednego adresu na kolejny, przeskakując po drodze jeszcze tu i tam. I tylko Twoja kreatywność, intuicja i troska o jego komfort mogą sprawić, że zostanie dłużej właśnie na Twojej stronie. Jeśli się nim nie zajmiesz, przeklika się dalej...



Człowiek jest istotą wygodną. Zwłaszcza, gdy wydaje w sieci swoje własne pieniądze! W tym przypadku komfort i ergonomia przejawiają się w intuicyjnej nawigacji, szybkim dostępie do szukanych informacji, przyjaznym interfejsie, szybkości działania serwisu i jego merytorycznej zawartości. Nie można zapomnieć także o zestawie pewnych konwencji, których przestrzeganie jest w Internecie niepisanym prawem.

Wykorzystaj wszystkie te elementy i stwórz przyjazną, wygodną oraz logiczną witrynę -- a potem ciesz się jej popularnością i wysoką rentownością!

Sztuka użytkowa w Internecie:



Co daje dobre usability

Jakie są główne elementy konwencji i czym się kierować, umieszczając standardowe elementy na stronie, wybierając typografię oraz tworząc przyciski graficzne

Dlaczego ramki i Flash mogą okazać się strzałem w kolano

Jak zwiększać efektywność systemów e-commerce

Czym charakteryzują się dobre strony korporacyjne, urzędowe i sklepy internetowe

Co to są testy user-experience i jak je prowadzić

Dlaczego mapa strony jest tak istotna

Jak tworzyć skuteczne i niedługie teksty na strony internetowe (od ogółu do szczegółu)


Szczegóły: Usability w e-biznesie - Karwatka Tomasz

Tytuł: Usability w e-biznesie
Podtytuł: Co kieruje twoim klientem?
Autor: Karwatka Tomasz
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324624140
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 144
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.23 kg


Recenzje: Usability w e-biznesie - Karwatka Tomasz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: