Personal branding 2.0 Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
Schawbel Dan
Personal branding 2.0 Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
Schawbel Dan
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788324635023
- Ilość stron: 264
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Personal branding 2.0 Cztery kroki do zbudowania osobistej marki - Schawbel Dan
Moc Twojej marki.
Jako świadomy konsument dobrze wiesz, że zwykle nie kupujesz jeansów, telefonów, sprzętu RTV, hamburgerów, tylko logo, którymi są opatrzone. A w jakiej formie jest Twoja osobista marka Nim podejmiesz pracę na rachunek któregoś z produktów lub usług, zadbaj o swój prywatny marketing. Musisz zrozumieć, że sam - jako człowiek - także jesteś marką, a któż może lepiej od Ciebie wypromować Twoją osobistą markę Przemyślane działanie pozwoli Ci zająć najatrakcyjniejsze miejsce na półce hipermarketowego rynku pracy lub niszowego sklepu z pracownikami dla szczególnie wymagających. Koniec końców, sukces zawsze zależy od Ciebie. W obliczu ciągłych przemian gospodarczych sposób, w jaki należy zarządzać karierą, uległ nieodwracalnej zmianie. W przytłoczonym wizją bezrobocia świecie dysponujesz największym atutem - sobą samym!
Tworzenie osobistej marki polega na odsłonięciu swojej prawdziwej, wyjątkowej twarzy i zaprezentowaniu jej światu.
(Schawbel i inni, 2009)
Budujesz swoją markę nie tylko w najbliższym otoczeniu. Dzięki narzędziom wskazanym w tej książce zyskasz świeże i szersze spojrzenie na cały proces osobistego marketingu. Nauczysz się w nienachlany i indywidualny sposób wykorzystywać media społecznościowe, takie jak LinkedIn, Facebook i Twitter (to też marki!). Sięgniesz również po takie możliwości autopromocji, jak blogi i życiorysy wideo. Wedle własnego uznania zbudujesz swój wizerunek poważnego specjalisty i eksperta lub bardzo kreatywnego, otwartego człowieka. Stworzysz publiczną personę, dzięki której staniesz się znany jako autorytet w swojej dziedzinie.
Szczegóły: Personal branding 2.0 Cztery kroki do zbudowania osobistej marki - Schawbel Dan
Tytuł: Personal branding 2.0 Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
Autor: Schawbel Dan
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324635023
Tłumacz: Gutowski Maksymilian
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 264
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg