Perswazyjny telemarketing 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz

Książka

Perswazyjny telemarketing
50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788324629060
  • Ilość stron: 156
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 37,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 37,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Perswazyjny telemarketing - Stolarczyk Bartłomiej

Dlaczego tylko niektórzy telemarketerzy potrafią zamienić rekord z bazy w regularnego klienta

Ilu klientów jesteś w stanie pozyskać w ciągu 12 minut

Jola Rutowicz i MacGyver, czyli o co naprawdę chodzi klientom

Jak zdobyć trzeci tydzień urlopu (pracując w sprzedaży)



Jak wydzwonić swój sukces



Kiedy Aleksander Bell rejestrował w Urzędzie Patentowym swój wynalazek, nikt nie przypuszczał, że ponad sto lat później stanie się on narzędziem prowadzenia większości interesów. Bo też i komunikacja międzyludzka przy użyciu telefonu nie jest najłatwiejszym zadaniem nie masz możliwości podeprzeć się mową ciała ani czarującym uśmiechem. Nie dasz także rady przekazać informacji w sposób tak zdystansowany i bezosobowy, jak w przypadku e-maila. Czy wiesz jednak, że te pozorne trudności możesz zmienić w zalety Zastanawiasz się, jak z dwóch minusów zrobić telefoniczny plus



Pracujesz jako sprzedawca, konsultant lub doradca klienta Obsługujesz help desk albo infolinię A może jesteś asystentką działu Nawet jeśli tylko przez chwilę rozmawiasz z klientami przez telefon, stajesz się "telemarketerem". W żaden sposób nie pomniejsza to wagi Twojej pracy. Wręcz przeciwnie wyposaża Cię w cały oręż wypracowanych i przetestowanych sposobów zarządzania klientami zarządzania ich emocjami, bo biznesowe rozmowy telefoniczne polegają na zarządzaniu emocjami Twoich rozmówców.



Dzięki tej książce dowiesz się co robić, gdy klient mówi, że kupuje u konkurencji; co robić, gdy klient twierdzi, że Twoje produkty są drogie; co robić, gdy klient nie rozumie, co do niego mówisz; co robić, gdy odbierasz telefon za kolegę; co robić, gdy klient zaczyna Ci ubliżać. To są szczególne momenty rozmów telefonicznych, w których możesz olśnić klienta i możesz go też zdenerwować. Możesz elegancko załatwić sprawę i poczuć się jak mistrz sprzedaży albo mistrz obsługi klienta... możesz też załamać się psychicznie na resztę dnia.


Szczegóły: Perswazyjny telemarketing - Stolarczyk Bartłomiej

Tytuł: Perswazyjny telemarketing
Podtytuł: 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz
Autor: Stolarczyk Bartłomiej
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324629060
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 156
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.2 kg


Recenzje: Perswazyjny telemarketing - Stolarczyk Bartłomiej

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Stolarczyk Bartłomiej (1)