Zaufanie 2.0 Jak wywrzeć wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę
Brogan Chris, Smith Julien
Zaufanie 2.0
Jak wywrzeć wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę
Brogan Chris, Smith Julien
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788324629756
- Ilość stron: 224
- Format: 15.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Zaufanie 2.0 - Brogan Chris, Smith Julien
Konsumenci coraz mniej ufają tradycyjnym przekazom reklamowym. Wykazują wrogie nastawienie w stosunku do ludzi, którzy kierują się ukrytymi motywami. Mają świadomość tego, w jaki sposób próbują na nich wpływać nie do końca uczciwi spece od reklamy, marketingu oraz wszelkiej maści handlowcy. Dziś, aby zdobyć zaufanie klientów, musisz wykazać nieco więcej inicjatywy, a przede wszystkim musisz wiedzieć, jakich strategii i narzędzi używać, by pozyskać ich lojalność. Sięgnij po wsparcie agentów zaufania.
Kim są agenci zaufania To ludzie sprawnie poruszający się w świecie technologii internetowych. Mają wielu wirtualnych znajomych i potrafią zrobić na nich dobre wrażenie. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych w krótszym czasie docierają ze swoim przekazem do szerszego grona użytkowników niż jakikolwiek typowy korporacyjny specjalista od PR czy marketingu, generując przy tym znacznie większe zainteresowanie swoich odbiorców przy mniejszych kosztach. Ich wiedza i umiejętności są bezcenne - musisz więc albo stać się takim agentem, albo nauczyć się korzystać z ich oferty.
Dowiedz się, w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać sieci kontaktów do budowania reputacji marki, wzmacniania siły jej oddziaływania i osiągania wyższych zysków. Poznaj konkretne strategie i autentyczne historie przypadków, w których obecność w mediach społecznościowych przełożyła się na większe sukcesy firm. Odkryj tajniki pozyskiwania lojalności klientów w rzeczywistości internetowej - pozwól, by Twoja firma odniosła sukces na nowych rynkach i w nowych kanałach marketingowych.
Szczegóły: Zaufanie 2.0 - Brogan Chris, Smith Julien
Tytuł: Zaufanie 2.0
Podtytuł: Jak wywrzeć wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę
Autor: Brogan Chris, Smith Julien
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324629756
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 224
Format: 15.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg