Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji

, ,

Książka

Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji

, ,

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2005
  • ISBN: 9788373619159
  • Ilość stron: 216
  • Format: 14.5x21.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji - Drucker Peter F., Hammond John S., Etzioni Amitai

Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych sztuce podejmowania decyzji. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni proces podejmowania właściwych decyzji w różnych okolicznościach, metody pokonywania różnic pomiędzy współpracownikami, sposoby racjonalnej analizy problemów oraz sytuacje, w których podejmowanie decyzji pod wpływem intuicji jest najlepszym rozwiązaniem.

Zdefiniowanie i analiza problemu
Reguły podejmowania decyzji
Podejmowanie decyzji z uwzględnieniem barier interpersonalnych
Przewidywanie konsekwencji podjętych decyzji
Wprowadzanie decyzji w życie
Wykorzystywanie przeczuć i intuicji
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.


Szczegóły: Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji - Drucker Peter F., Hammond John S., Etzioni Amitai

Tytuł: Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji
Autor: Drucker Peter F., Hammond John S., Etzioni Amitai
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788373619159
Języki: polski
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 216
Format: 14.5x21.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.43 kg


Recenzje: Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji - Drucker Peter F., Hammond John S., Etzioni Amitai

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×