Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji
Drucker Peter F., Hammond John S., Etzioni Amitai
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji
Drucker Peter F., Hammond John S., Etzioni Amitai
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2005
- ISBN: 9788373619159
- Ilość stron: 216
- Format: 14.5x21.5cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji - Drucker Peter F., Hammond John S., Etzioni Amitai
Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych sztuce podejmowania decyzji. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni proces podejmowania właściwych decyzji w różnych okolicznościach, metody pokonywania różnic pomiędzy współpracownikami, sposoby racjonalnej analizy problemów oraz sytuacje, w których podejmowanie decyzji pod wpływem intuicji jest najlepszym rozwiązaniem.
Zdefiniowanie i analiza problemu
Reguły podejmowania decyzji
Podejmowanie decyzji z uwzględnieniem barier interpersonalnych
Przewidywanie konsekwencji podjętych decyzji
Wprowadzanie decyzji w życie
Wykorzystywanie przeczuć i intuicji
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.
Szczegóły: Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji - Drucker Peter F., Hammond John S., Etzioni Amitai
Tytuł: Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji
Autor: Drucker Peter F., Hammond John S., Etzioni Amitai
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788373619159
Języki: polski
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 216
Format: 14.5x21.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.43 kg