Produkty i marki w opinii e-konsumentów

, ,

Książka

Produkty i marki w opinii e-konsumentów

, ,

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788324634019
  • Ilość stron: 216
  • Format: 18.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 34,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 34,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Produkty i marki w opinii e-konsumentów - Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka

Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów. Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma. Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym: 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument typologia, zachowania" (2008 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Szczegóły: Produkty i marki w opinii e-konsumentów - Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka

Tytuł: Produkty i marki w opinii e-konsumentów
Autor: Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324634019
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 216
Format: 18.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg


Recenzje: Produkty i marki w opinii e-konsumentów - Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: