Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript
Pagella Mario Andres
Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych
w HTML5, CSS3 i JavaScript
Pagella Mario Andres
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788324638888
- Ilość stron: 136
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych - Pagella Mario Andres
Masz konto na Facebooku Pewnie, że tak - wszyscy mają! Musiałeś więc zauważyć gry dostępne w tym serwisie. Może nie oszałamiają fotorealistyczną grafiką i superdynamiczną akcją, mają jednak to coś. Nazywa się to grywalność. Frajda ze współzawodniczenia nie da się niczym zastąpić. Popularność tego typu gier gwałtownie rośnie, a firma, która wyprodukowała prawdopodobnie najbardziej znaną z nich - Farmville - właśnie wchodzi na giełdę!
Dzięki tej książce również i Ty będziesz mógł spróbować szczęścia. W trakcie lektury dowiesz się, jak wykorzystać nowości HTML5 i CSS3 do osiągnięcia interesujących efektów, takich jak rzut izometryczny. Ponadto zobaczysz, jak wzbogacić aplikację o efekty dźwiękowe oraz przygotować atrakcyjny interfejs użytkownika. Wiedza tutaj zawarta pozwoli Ci na przygotowanie kompletnej gry z pomocą HTML5, CSS3 i JavaScriptu, a następnie zintegrowanie jej z Facebookiem. Teraz to, czy zdobędziesz popularność i osiągniesz sukces finansowy, zależy tylko i wyłącznie od Twojej pomysłowości oraz kreatywności!
Szczegóły: Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych - Pagella Mario Andres
Tytuł: Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych
Podtytuł: w HTML5, CSS3 i JavaScript
Autor: Pagella Mario Andres
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324638888
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 136
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.22 kg