3ds Max 2010 Biblia

Książka

3ds Max 2010 Biblia

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788324625826
  • Ilość stron: 1496
  • Format: 18.0x25.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 199,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 199,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: 3ds Max 2010 Biblia - Murdock Kelly L.

Poznaj środowisko pracy!

Wykorzystaj nowe możliwości!

Stwórz niezwykłą animację 3D!



3ds Max to w środowisku grafików 3D program-legenda. Został on sprawdzony w najcięższych bojach, a dowodem na to, że wyszedł z nich zwycięsko, jest wydana właśnie wersja 2010. A wszystko zaczęło się w 1990 roku, kiedy program ten po raz pierwszy pojawił się na rynku. Już wtedy zrewolucjonizował świat grafiki! W ciągu lat 3ds Max zadomowił się w świecie filmu do tego stopnia, że obecnie żaden reżyser nie podejmie się produkcji, nie mając w zanadrzu specjalisty potrafiącego wykorzystać możliwości tego narzędzia. Jak poznać ten program, skąd czerpać wiedzę na jego temat i jak opanować jego najbardziej niezwykłe funkcje



Na to i wiele innych pytań odpowiada ta właśnie książka. Masz teraz do dyspozycji jej kolejne, zaktualizowane i ulepszone wydanie. Autor przedstawi Ci wszystkie funkcje programu, począwszy od tych najprostszych, a skończywszy na najbardziej zaawansowanych. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób skonfigurować swoje środowisko pracy, aby pracować sprawnie i wydajnie. Ponadto nauczysz się wykorzystywać podstawowe obiekty, przekształcać je, obracać i skalować. Na kolejnych stronach poruszana jest kwestia kamer, oświetlenia oraz wykorzystania różnych rodzajów materiałów. Ta fundamentalna wiedza pozwoli Ci przejść do kolejnego etapu samodzielnego tworzenia własnych animacji 3D. Książka wprowadzi Cię również w zagadnienia związane z renderingiem oraz językiem MAXScript. "3ds Max 2010. Biblia" to najlepsze źródło informacji zarówno dla amatora, jak i profesjonalisty w dziedzinie grafiki 3D!



Zapoznanie z interfejsem użytkownika

Przygotowanie środowiska pracy

Wykorzystanie obiektów podstawowych

Stosowanie warstw

Sposoby przekształcania obiektów

Praca z wieloma obiektami

Podstawy modelowania

Wykorzystywanie materiałów

Techniki oświetlania sceny

Używanie narzędzi rzeźbiarskich z pakietu Graphite

Praca ze ścieżkami dźwiękowymi przy użyciu modułu ProSound

Podstawy animacji

Animowanie dwunogów, tkanin i włosów

Wykorzystanie języka MAXScript



Poznaj i wykorzystaj cały potencjał programu 3ds Max 2010!


Szczegóły: 3ds Max 2010 Biblia - Murdock Kelly L.

Tytuł: 3ds Max 2010 Biblia
Autor: Murdock Kelly L.
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324625826
Tytuł oryginału: 3ds Max 2010 Bible
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Waśko Zbigniew
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 1496
Format: 18.0x25.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.99 kg


Recenzje: 3ds Max 2010 Biblia - Murdock Kelly L.

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×